Náš říjen

Ahoj všichni!

Náš říjen poznamenaly zuby. Rostoucí zuby pana Starosty. Hned po návratu z dovolené to vypadalo, že mají oba kluci rýmu a Starostovi se z toho vyklubaly zuby. Dvě spodní dvojky. jenže rostly zároveň i všechny čtyři špičáky a ty ještě venku nejsou… Tak čekám na další kolo. Ono to není moc jednoduché, protože Starosta mívá teploty. Teď, když mu rostlo 6 zubů najednou, tak měl přes 39st.

Na začátku října jsme byli shodou okolností objednaní na prevenci k zubařce, tak jen kroutila hlavou, kolik toho najednou roste a že se mu nediví, že ho to bolí a má horečky. Soucítím s ním, ještě si živě pamatuji, jak mi rostly osmičky, které neměly místo. Tvář mi napuchla tak, že jsem se nemohla podívat dolů. Junior byl u zubařky statečný. Sám seděl na křesle, otevřel pusu, nechal si prohlédnout zuby a spodní si nechal i vyčistit kartáčkem, který byl napojený na koncovku z vrtačky. Koukala jsem jak blázen. Doktorka mu vše vysvětlila, nechala kartáček osahat, pak si sám odplivl. Úplně jako dospělý, nezakňoural, byl skvělý🙂. Starosta pusinu otevřít nechtěl, ale když se pak rozeřval, tak se mu daly zuby lehce spočítat. Zubařka se ptala, jaké používám pro kluky pasty – dětský Elmex nám schválila a bylinkové máme u Starosty vyměnit za ten dětský Elmex s fluorem. Tak budou mít jednu pastu. Kartáčky mají mít rovné, měkké, se zaoblenými štětinkami. Což mi připomíná – dřív měli Curaprox, pak TePe a teď jsem v Tescu objevila klasický český Spokar, který má kartáčky pro děti do 6 let – více než 3 tisíce štětinek, zaoblených a rovně střižených – kartáček za dvacku… #podporujmečeskéznačky😉.

Kromě toho Juniorovi zase začala angličtina a tenis. Plavání teď přes zimu budu řešit mimo dětské kurzy, protože jsem vždy něco zaplatila a hodiny postupně propadly kvůli nachlazení. Angličtinu tu máme u sousedů v pokojíčku. Našla jsem skvělou učitelku, která k nám dochází na výuku. Se sousedkou jsme nadšené, že nemusíme děti nikam vozit. Už jsme si rezervovaly výuku mladších sourozenců. Materiálu tu máme dost🙂. Na tenisu se Juniorovi líbí – postavili jim teď nafukovací haly, tak čučel, kde budou hrát a pokaždé se moc těší. Nevím, jak se to stalo, ale já jsem v říjnu vůbec nehrála. Pořád bylo nějaké zařizování a nebo rýmičky. Ve školce byl Junior tak polovinu času, protože různě kašlal nebo smrkal a nechala jsem ho vždy pár dní doma, aby se mu to nerozjelo do většího nachlazení nebo nemoci. Zatím ťukám na dřevo, že od zářijové angíny nic většího neměl.

No a kromě domácích povinností – kde jsme byli? Třeba v Alcronu na brunchi s kamarády a jejich dětmi a celý oběd se protáhl až do tmy. Byla to moc povedená akce🙂. Pak bylo pár návštěv, narozenin, Cafe Savoy s mojí kamarádkou ze školky, zážitkové pivo s Martinou, Designblok se sousedkou a na konci října jsme konečně jeli na jih a poprvé jsme spali ve vinohradu. Byla jsem z toho nadšená, to mlhavé ráno, vykukující sluníčko, nádhernou krajinu a vinohrady nikdy nezapomenu. Taky jsem byla na muzikálu Mamma Mia!, který byl sice přezpívaný česky, ale Alena Antalová byla neskutečná a úplně jako Meryl Streep.

Fotky jste mohli vidět na Instagramu. Pár dalších dám do galerie.

Co vy v říjnu? Mějte krásný den!

P.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma, Kids se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Náš říjen

  1. Sedmi napsal:

    Jo zuby… Taky bojujeme. Tak se držte🙂

Napsat komentář

