Malý gentleman

Včera byli kluci na stříhání, doma mi Junior říká: „Maminko, kdy půjdeš ostříhat ty?“

Já: „Nevím, já už jsem dlouho nebyla. Měla bych jít brzo.“

Junior: „Tak běž zítra, já řeknu babičce a dědovi, aby tady spinkali a pohlídali mě a brášku, a ty můžeš jít. “

Měla jsem co dělat, abych ho neumačkala a nerozbrečela se… 😊

Užívejte každý takový moment, ať je jich co nejvíc! 

Hezký pátek! P. 

  

Příspěvek byl publikován v rubrice Kids se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Malý gentleman

  1. Martina Fraňková napsal:

    Rozumbrada ♡♡♡

Napsat komentář

