Wellness řada od Sportique a soutěž!

Ahoj všichni!

Dnes vám představím novou Wellness řadu od české firmy Sportique. Jsem vděčná, že jsem měla možnost značku poznat a vyzkoušet její produkty :-). Sportique vyrábí primárně sportovní přípravky a sponzoruje spoustu sportovců, týmů i soutěží. Nejznámějším sportovním produktem je Century Riding Cream – ochranný krém pro cyklisty a ostatní sportovce, který chrání pokožku v místech namáhaných třením (např. od obuvi nebo oblečení).

Vedle sportovní řady vznikla také Wellness řada výrobků pro běžné použití na všechny typy pokožky – od dětí až po seniory, sportující či relaxující🙂. Filozofií firmy Sportique je zdokonalit přírodní složky tak, aby z nich byly vytvořeny přípravky, které budou dobře pečovat o tělo. Výrobky neobsahují syntetické a ropné produkty, které často způsobují alergie. Pečlivě se dbá na výběr a zpracování přírodních složek, aby byl výsledný produkt šetrný k přírodě i společnosti. Pojďte se podívat blíže alespoň na malý výběr produktů Wellness řady, které jsem měla možnost vyzkoušet:

Arganové máslo

Stoprocentní arganové máslo v hliníkovém kalíšku o obsahu 75ml. Arganové máslo je bohaté na vitamíny A, E, F, esenciální mastné kyseliny, karoten a tokoferoly. Na pleti má intenzivní regenerační a hydratační účinek. Jeho použití je všestranné od pokožky obličeje, těla, po vlasy, suchá místa, popraskané paty, promazání jizev či strií. Já jej použila u Juniora na promazání místečka po ekzému – pokožka byla ráno hydratovaná a vláčná. Starostovi jsem mazala odřená kolínka, jak pořád leze, ráno měl taky hezky hydratovanou a regenerovanou pokožku. Já jsem arganové máslo používala na noční promazání nohou a rukou, na tvrdé lokty a pokožka byla také hezky regenerovaná. Jediná věc, která mi na tomto produktu vadí při použití u dětí je, že obsahuje maličká zrníčka. Není to peeling, je to možná způsobeno změnami teplot při přepravě nebo máme doma na tento produkt zimu a měla bych ho před použitím chvilku prohřát, ale ani při rozemnutí v rukou nebo při mazání a zahřívání se zrníčka nerozpustila. Mně to na nohy nevadí, ruce si pak opráším nebo drobky utřu do ručníku, ale u dětí mi to vadí, protože je to může škrábat.

IMG_8451
Arganový olej 

Arganový olej jsem zkusila v roll-on verzi a je to skvělý nápad! Vždycky mám od oleje v lahvičkách zapatlané ruce, balení mi klouže, obal se zamastí. Tady ne😉. Arganový olej v roll-on verzi je v kabelkovém balení po 15ml. Stejně jako arganové máslo obsahuje spoustu látek vyživujících a regenerujících pokožku. Olej se dá použít třeba lokálně na obličej, na kůžičku okolo nehtů, na jizvičky. Pokud chcete mazat celé tělo, je lepší zvolit větší balení v klasické lahvičce. Já to svoje s kuličkou nosím po kabelkách a vytahuji jej zatím každý den na kůžičku v okolí nehtů. Taková výživa mi doma chyběla. Jediná věc, která mi trošku vadí je skleněná lahvička. Přeci jenom hnědá plastová by byla odolnější a i o kousek lehčí – v kabelkách se pronese každý gram navíc. Kromě tohoto je to skvělý produkt s dobrým nápadem🙂.

IMG_8443
Bambucké máslo

Stoprocentní bambucké máslo jsem si vybrala ve vůni divoké růže. Málem jsem z té vůně odpadla! Tak nádherně voní, není to nic umělého, přeslazeného. Jako u mamky na zahradě🙂. Bambucké máslo je dalším zázrakem pro naši pleť – obsahuje hodně nenasycených mastných kyselin, kyselinu skořicovou, která chrání proti UV záření, dále vitamíny, rostlinné steroly a jiné výživné látky. Bambucké máslo má silný hojivý a zklidňující účinek. Je vhodné i na ekzematickou pokožku nebo místa postižená lupénkou. Máslo výborně zvláčňuje, dá se použít i u dětí, u těhotných nebo kojících žen na promazání namáhané pokožky. Já jej použila znovu u obou kluků, i když pro děti bych primárně volila bambucké máslo bez vůně, a pokožku měli krásně vláčnou. Sama máslo používám na ruce a krk během dne – miluju vůni růží a je to pro mě úžasný voňavý okamžik, když se přes den namažu. Doma nepoužívám parfémy, tak mám z voňavých krémů radost🙂. No a ruku na srdce, na mazání krku a dekoltu pravidelně zapomínám, takže takový voňavý výživný zázrak se jenom hodí🙂. Toto máslo mi na rozdíl od arganového nehrudkovatí. Je o kapku vláčnější, i když pořád je to tuhá pasta v kelímku. Arganové zůstane pastové i při prvních mazacích pohybech, bambucké se dřív rozpustí a rychleji vsákne do pokožky.

IMG_8447
Levandulové tělové mléko

Tělové mléko s vůní levandule jsem si vzala jako noční uklidňující variantu. Obsahuje makadamový a kokosový olej, bambucké máslo a je extrémně hydratační, i když je to taková soft verze. Mléko není hutné, krásně se roztírá, hned se vsákne a nádherně voní díky éterickému levandulovému oleji. Na noční provonění je to skvělý pomocník. Hnědá lahvička je v tomto případě plastová, takže nemusíte mít strach, že vám mléko vyklouzne z ruky a rozbije se. V nabídce je například i vůně manga, okurky, jasmínu, piňa colady či růže.

IMG_8453
Tělový deodorant – jasmín

Tělový deodorant s vůní jasmínu mám hodně ráda. Jasmínovou vůni jsem si vzala na zkoušku a mohla by být klasifikována spíš jako pánská díky její dřevitosti a trochu zemitému podtónu. Při dalším objednání půjdu do levandulové verze, která bude víc „holčičí“🙂. Deodorant neobsahuje hliníkové soli, které přivádí do těla toxiny. Pokožka je osvěžena díky vysokému obsahu antibakteriálních esenciálních olejů. Mně na běžný den stačí a jsem spokojená.

IMG_8438
Krém na ruce a nehty s bambuckým máslem

Krém na ruce s 25% podílem bambuckého másla jsem si vybrala v zelené variantě a vůni kakostu, levandule a růže. Voní božsky! Kombinace těchto rostlin je až opojná. Vůně je typicky bylinková, taková lékárenská, luční. Levanduli tam primárně necítíte, ale celá kombinace rostlin je nádherná. Podobnou kombinaci jsem zatím nepotkala. Krém je znovu v hliníkové krabičce a je pastový, v porovnání s arganovým a bambuckým máslem je nejmíň tuhý, ale pořád je to pasta v kelímku, která neteče a až při roztírání ztratí svoji tuhou konzistenci. Díky bambuckému máslu krém dodá pokožce potřebné vitamíny a živiny, ruce jsou nádherně vláčné, krém se brzo vstřebá, i když je pastový a nemáte pocit, že byste se k něčemu přilepili.  No a ta vůně… já vím, že se opakuju, ale tohle předčilo i moje nadšení z již zmiňované divoké růže. #topotřebujete🙂

IMG_8442

Když jsem vám teď představila všechny vyzkoušené produkty, některé vám dám do soutěže🙂. Které to budou? Samozřejmě krém na ruce a nehty s bambuckým máslem v zelené variantě, arganový olej v roll-on verzi a deodorant s vůní levandule. Doufám, že z produktů budete stejně nadšeni, jako já🙂.

Co musíte pro výhru balíčku udělat?

  1. Sledovat můj blog přes Facebook nebo Instagram 
  2. Sledovat facebook Sportique CZ
  3. Napsat mi do komentáře pod tento článek pod jakým jménem a kde mě a Sportique CZ sledujete a váš kontaktní e-mail, na který se v případě vylosování ozvu. A taky mi napište, jestli máte rádi přírodní kosmetiku a jestli Sportique znáte a co od nich používáte.🙂

Soutěžíte o jeden balíček obsahující tři výše uvedené produkty. Soutěž potrvá do neděle 15. listopadu 2015, v následujícím týdnu pak vylosuji výherce a Sportique vám odešle výhru.

Hodně štěstí a těším se na vaše komentáře!

Hezký den! P.

Produkty byly poskytnuty k nezávislé recenzi. Text a fotky jsou moje vlastní, pokud není označeno jinak.
Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

42 reakcí na Wellness řada od Sportique a soutěž!

  1. Martina Fraňková napsal:

    Sleduji blog přes Instagram jako martina_frankova. Sportique na fb jako Martina Fraňková. Email akfrankova@gmail.com. Mám zatím krém na ruce, s nímž jsem velmi spokojena a už jsem o něm na svém IG psala. Určitě si pořídím krém na nohy, argan a bambucké máslo. A hlavně : #podporujmečeskéznačky🙂

  2. Jitka napsal:

    Sleduji blog a sportique res FB jako Jitka Krasna. Z prirodni kosmetiky jsem vyzkousela zatim velmi mnoho produktu od Weledy, s kterou jsem spokojena. foxyjitka@seznam.cz

  3. deny_ja napsal:

    Ahoj, sleduji tě na FB i na IG, a Sportique na FB. Sportique neznám, ale na první pohled mě značka zaujala!!! Email: deny.jandova@seznam.cz

  4. Petra napsal:

    Sleduji na FB- Petra Brázdová
    brazdova.p@seznam.cz
    Ráda používám přírodní kosmetiku, ale Sportique jsem ještě zatím nevyzkoušela.

  5. Iveta Čiperová napsal:

    Blog sleduji přes instagram jako Y.V3T a sportique na FB jako Yvetka Čiperová
    Od Sportique nemam zatím žádný produkt. Ale přírodní kosmetiku používám🙂 napr.: saloos či ryor
    Kontaktní email: Ivcaa.Ivcaa@seznam.cz

  6. vendula napsal:

    Sleduji Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz
    Přírodní kosmetiku používám ale Sportique jsem zatím nezkoušela

  7. Jana napsal:

    Instagram a fb🙂 Jana Švábová
    Přírodní kosmetiku miluji, ale tuto značku jsem ještě nezkoušela, tak snad vyzkouším🙂
    Miluju jasmín, takže v článku mě nejvíce zaujal tělový deodorant a navíc v krásné lahvičce🙂

  8. Mirka napsal:

    Ahoj sleduji tě přes ig jako amondio a Sportique přes fb jako Mirča Vystrčilová🙂 Přírodní kosmetiku mám moc ráda, Spotique zatím vyzkoušeno nemám🙂
    mirka.vystrcilova@email.cz

  9. Zdeňka Strnadová napsal:

    Oboje sleduji přes facebook pod jménem Zdeňka Strnadová. Přírodní kosmetiku používám teprve od jara tohoto roku, takže stále zkouším a objevuji. Značku Sportique jsem náhodou objevila při návštěvě Prahy v obchodě biooo a rovnou jsem si od nich domů odnesla Bambucké máslo s citronovým olejem. Moc se mi líbí vůně a časem mám v plánu vyzkoušet další produkty🙂

  10. Nikola napsal:

    Na instagramu sleduji přes Niki.kes a na FB jako Nikola Kešnerová, e-mail nika.nett@seznam.cz
    Uz minuly tyden jsem mela nutkání objednat roll on arganoveho oleje a balzam na rty s perleti, ted jsem rada ze mam jeste větší důvod od Sportique něco vyzkoušet, protože článek me nadchl

  11. Zuzana K. napsal:

    Sleduji FB jako Zuzana Křížová, IG jako zuzanissima. suezi@email.cz. Přírodní kosmetiku pouzivam nejraději, bojím se barviv a parabenu. Sportique zatím vyzkoušeno nemam.

  12. Lucie napsal:

    sleduji na FB jako Lucka Hanelová, mail lucka.hanelova@centrum.cz
    Sportique jsem doteď neznala, ale recenze mě opravdu hodně nalákala! přírodní kosmetiku mám ráda, mám v plánu ji používat častěji🙂 a můj oblíbenec na celé tělo i vlasy je kokosový olej!

  13. Radka K. napsal:

    FB oba jako Radka Kaiserová, IG radkakaiser
    Sportique jsem poznala dnes díky videu Milana, pak jsem narazila na tvůj článek, zaujal mě ten roll-on. Mají krásné balení, ráda bych pá produktů zkusila. Přírodní kosmetika mi nevadí, nevyhledávám ji, je mi v podstatě jedno, jakou kosmetiku si koupím, hlavně když je kvalitní a plní, co slíbí.

  14. Sylva napsal:

    Ahojky:-) Sleduji Te na instagramu uz delsi dobu a ode dneska i na fb🙂 znacku sportique neznam,ale rada poznam!:-)Miluju kokosovy olej na vlasy a taky na beleni zubu:-)to muj tip na 100% prirodni kosmetiku:-)jinak nedam dopuatit na cesky Ryor:-)

  15. Leona Podlahová napsal:

    Sleduji Tě přes instagram jako Leona_Podlaha.😉Od této značky ještě nic vyzkoušeného nemám ale dost mě láká.
    Leona72@seznam.cz

  16. Irena napsal:

    Instagram irenkaslovakova
    Fb Irenka Slováková
    Přírodní kosmetiku mám ráda. Sportique neznám, ale vypadá zajímavě.
    slovakovairca95@seznam.cz

  17. Iveta Zápařková napsal:

    Ahojky, zase se hlásím :)) komunikace o kadernici byla super🙂 zlaté dítě jak mysli na maminku. sleduji tvůj blog na IG jako iveta_zaparkova. Sportique na fcb jako Iveta Zápařková. Sportique prozatím neznám, ale rada odzkoušim. Krásná lákavá balení🙂 zkušenost s přírodní kosmetikou mam jen okrajove. Preji krásný den Iveta
    Zaparkova@gmail.com

  18. Yanna napsal:

    Tvůj profil šmíruju na Instagramu jako yannaostravska, na FB jsem jako Yanna Není Doma.
    Moc mě tahle značka láká. Všude se teď o ní píše. Není testovaná na zvířatech a přírodní a to je pro mě vždy vražedná kombinace🙂 Držím si pěsti🙂

  19. Tereza Kalousová napsal:

    Vás, Pavli, sleduji na IG jako azeretereza, Sportique na FB jako Tereza Kalousová. Zaujal mě ten arganova olejík,vypadá prakticky. Zatím jsem od nich nic nezkoušela,ale teď v těhotenství mě to spíš táhne k přírodní kosmetice bez zbytečné chemie.

  20. Claire napsal:

    Sleduji přes insta jako Claire_tcgd, a na FB: The crazy ginger’s diary. Mail je crazygingersdiary(at)gmail.com . Na přírodce si ujíždím, a nepoužívám skoro nic jiného😉 (když pomineme dekorativku). Sprotique znám, okukuji, ale zatím jsem od nich nic neměla😉

  21. Barbora napsal:

    Ahoj🙂,
    sleduji tvůj blog jak na FB: Barča Kosiecová, tak i na IG jako bajca.k. Stránku Sprotique sleduji na FB pod stejným jménem. Tuto značku bohužel neznám, ale ráda bych měla tu možnost ji vyzkoušet🙂. Mám pár výrobků od značky Bione a celkem mi vyhovují🙂.
    Přeji krásný den B.
    bajca.k@seznam.cz

  22. Andrea Holeščáková napsal:

    Sleduju blog přes Instagram jako ladyrikinka 😉 sportique na fb jako André Holeščáková. Tuto kosmetiku neznám ale ráda bych poznala🙂 andreaholescakova@seznam.cz

  23. Natálie napsal:

    Na fb sleduju jako Natálie Byl , na instagramu natty2575 . Přírodní kosmetiku mám rada ,ale zrovna tuhle jsem ještě nezkousela 😉. natty101@seznam.cz

  24. Simona napsal:

    Sleduji na Fb jako Simona Jeřábková, a na instagramu jako simoonaa11.
    Přírodní kosmetiku mám ráda, ale tuto značku vůbec neznám:)
    simonaa13@seznam.cz

  25. terymotyl napsal:

    Ahoj Pavli,na Sportique se chystam,doufam,ze brzy poridim nejaky kousek do me sbirky kremu na ruce nebo lip balzamu😉 sleduji te,a rada,na IG. Sportique na fb.. Mej se hezky.
    terezka.krejcova@seznam.cz

  26. Jiřina napsal:

    Ahoj, na IG tě sleduji jako JIRINA.JARESOVA, Sportique CZ na FB jako Jiřina Jarešová, email jaresova.jirina@gmail.com. Přírodní a české kosmetice říkám nahlas ANO a i když nevyhraji, díky za možnost zkusit štěstí. Hezký den 😊

  27. Michaela napsal:

    Sleduji přes IG jako misa.ehrenbergerova, přes FB jako Míša Ehrenbergerová a Sportigue nezmám, takže nejvyšší čas vyzkoušet😉 mail: misa.e@volny.cz

  28. Jana Krcmarova napsal:

    Ahoj, sleduji te pres instagram pod nickem JAJDULE.KOLACKOVIC a Sportique sleduji na Facebooku pod jmenem Jana Krcmarova. Z prirodni kosmetiky pouzivam Saloos, nove jsem zacala diky tobe pouzivat znacku Natura Siberica. Poridila jsem si limitku gzel sampon a sprchac. Vune je okouzlujici, kosmetika me dostala, takze budu zkouset dalsi produkty. Diky. No znacku Sportique zatim neznam, urcite by stalo za to vyzlouset body deodorant… Tak vsem mnoho stesti pri losovani ☺

  29. vclarek napsal:

    Ahojky, sleduji Te pres FB i Instagram:-) Prirodni kosmetiku mam rada,a snazim se zkouset produkty a nahradit ty „chemicke“ zname znacky. Za mne urcite Lush, Alverde, Lavera, Weleda. Sportiqe neznam, ale vyber se mi libi, hlavne ted bych si ptrebovala koupit znovu arganovy olej na vlasy. Pekny den!
    K.
    klara.bobakova@gmail.com

  30. Tereza napsal:

    Sportique jsem dosud vůbec neznala a mile me překvapilo, ze se jedna o českou značku a přírodní kosmetiku…
    Moc rada bych něco vyzkoušela.
    Tvůj blog sleduji přes ig jako tesschlenz, Facebook stránky Sportique CZ jako Tereza Schlenzova.
    E-mail je tschlenzova@gmail.com

  31. Petra Haklová napsal:

    Sleduji instagram blogu (petrahaklova) a Facebook sportique pod jmenem Petra Haklova..zatim tuto kosmetiku neznam,rada bych vyzkousela🙂
    Petra.haklova@seznam.cz

  32. Hana napsal:

    Ahoj Pavli, sleduju tě jako hani_jani (na IG) a na FB jsem jako Hana Janišová. Sportique znám, před časem tuhle značku představovalo Biooo, ale zatím jsem nic nevyzkoušela. Tak si držím pěsti🙂

  33. Lucie napsal:

    Instagram sleduji jako elbidelin a na Facebooku Lucie Biel. E-mail: elbidelin@gmail.com
    Přírodní kosmetiku znam, mam rada český Saloos. Znam i Sportique více než 5 let, ale to byla značka víceméně pro cyklisty a sportovce, překvapil me ten její vývoj.
    Miluju od nich krémy na ruce 💕

  34. Klára napsal:

    Instagram sleduji jako klara_sugarkova, FB jako Klára Šugárková, kontaktní e-mail: kl.sugarkova@seznam.cz, kosmetiku jsem zaregistrovala až díky tomuto článku, a láká mě roll on arganový olej:)

  35. Díky za tip. Značku už jsem na IG a FB zaregistrovala, ale nějak mi uniklo, že je česká a přírodní. Určitě se po ní někde podívám. A budu si držet palce, abych první ochutnávku vyhrála… Na FB i IG tě sleduju jako kusanec | baby blog. Hezký den, Radka

  36. Marilyn napsal:

    Fb: merii monroe
    Instagram: meriimonroe
    Marilynmolnarova@seznam.cz
    Miluju přírodní kosmetiku, připadá mi, že tu pokožku potom tolik nezatezuju…. jinak miluju tyhle vune a určitě bych ráda vyzkoušela:) zatím o ni slyším prvne

  37. Gabika napsal:

    Sledujem Sportique na FB cez gabriela7@pobox.sk a na instagrame pod menom gabriela komorova🙂.Tuto znacku nemam vyskusanu este, ale som fanusikom prirodnej kozmetiky a je to rozhodujuci fakt pri nakupe akejkolvek kozmetiky. Kontaktny email : gabriela7@pobox.sk

  38. Ivana napsal:

    nasla som Vas nahodou na instagrame kde som pod prezyvkou iva_ohr.. o vyrobkoch sportique som citala u vas prvy krat. zboznujem prirodne olejceky ,ktore aj pouzivam na telo.ale veru bambucke maslo som este neskusala nikdy… urcite by som bola vdacna za darcek. stale hladam nove firmy a znacky ktore funguju na prirodnej baze hlavne…moj mail je iva.ohrablova@gmail.com

  39. elizabeth green napsal:

    miluju prirodni kosmetiku
    sleduju na ig a na fb jsem lajkla jako elizabeth greenova
    tomanva.katerina@centrum.cz

Napsat komentář

