Philips VisaCare po měsíci používání

Ahoj všichni!

Už je to více než měsíc, co používám liftingový přístroj Philips VisaCare. První dojmy jsem vám shrnula v dřívějším článku TADY, teď je čas udělat shrnutí po delší době.

Přístroj VisaCare jsem nabíjela pouze na začátku a ani po více než měsíci mu nedošla šťáva. Na výkonu jsem taky nepoznala, že by docházela baterie. Takže na cesty si rozhodně nabíječku brát nemusíte, i když jedete na dva týdny či na měsíc🙂. Stále používám Sensitive hlavici. Už bych ji mohla vyměnit za hlavici pro normální pleť, protože nemám žádnou špatnou reakci, ale ještě jsem tak neudělala. Na okolí očí přístroj používat nebudu.

Moc se mi líbí použití s noční pleťovou maskou. A úplně nejvíc s maskou Revitalizing Supreme od Estée Lauder. Dávám ji jednou týdně, střídám s výživnou maskou Smoothing And Revitalizing Serum Mask od Sephora. Beru to jako domácí hloubkové kosmetické ošetření nahrazující peeling a liftingovou masáž. I bez masky je pleť jiná – je hladší díky mikrodermabrazi, prokrvená díky vakuovému účinku a vypadá zdravější. Teď mám ovšem s používáním VisaCare pauzu, od minulého týdne jsem začala používat noční retinolovou kůru a ještě týden musím bez peelingu vydržet, aby si pleť na retinol zvykla a nebyly reakce. Už se ale těším, až si přístroj znovu pustím🙂. Jsem taky zvědavá, jak se bude pleť chovat při kombinaci – VisaCare a retinol. Musím nejdřív zjistit, jestli to vůbec jde použít spolu.

Používání VisaCare je můj malý večerní rituál – udělat si lifting a dát masku, taková příjemná chvilka pro mě, která má ráno omlazující efekt. Nedávno jsem se viděla po dlouhé době s kamarádkou a ta mi chválila prozářenou a mladistvě vypadající pleť. Mám dobrý pocit z toho, že se péče začíná projevovat. Tím myslím samozřejmě všechnu péči, kterou pleti dávám – od důkladného čištění až po masky a tento přístroj.

VisaCare je jednoduše vaše domácí kosmetika – mikrodermabraze a lifting v jednom a určitě ji ocení všechny ženy, které z různých důvodů nemají čas nebo chuť chodit do kosmetického salonu. Péči tak máte ve svých rukou a u sebe doma🙂.

Používáte VisaCare nebo jiný liftingový přístroj na pleť? Jaké vidíte účinky?

Mějte se hezky!

P.

 

Produkt byl poskytnut k nezávislé recenzi. Text a fotky jsou moje vlastní, pokud není označeno jinak.
Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Philips VisaCare po měsíci používání

  1. Martina Fraňková napsal:

    Potvrzuji, pleť máš perfektní, jak jsem včera viděla na vlastní bulvy. Dík za přínosnou recenzi. Ty ostatní recenze, co jsem našla, bohužel byly z valné části jen opisem průvodního letáku výrobce. Díky tobě o tom vážně uvažuji, obzvláště na čelo.

  2. Simona napsal:

    Já jsem z něj taky nadšená! Dokonce se mě kolegyně minulý týden ptala, jestli jsem nebyla na botoxu😀 Tak mě to pobavilo a fakt to asi funguje a výsledky jsou vidět. A hlavně nemusím chodit na kosmetiku, na kterou stejně nemám čas.

Napsat komentář

