Kostky všude, kam se podíváš…

Ahoj všichni!

Mám takový pocit, že nás brzy zavalí LEGO kostky🙂. Nejen ty malé ze stavebnic LEGO City či trošku větší z Dupla, ale začaly se nám tu množit i velké LEGO Storage Boxy!

Včera jsem dala na Instagram fotku, kde jsou dva nové boxy pro Juniora a u nich stojící Starosta. V diskusi pod fotkou jsme se vlastně s maminkami shodly, že LEGO je obrovský fenomén přesahující generace, že i nás baví si s dětmi stavět a hlavně, že ho má každý doma TOLIK, že je problém se skladováním.

Tedy – problém se skladováním má ten, kdo ještě nenajel na systém LEGO boxů. Současné stavebnice jsou v krabicích, do kterých si je zpátky neschováte, tak je potřeba vymyslet jiné řešení, nejlépe stylové stejně jako samotné stavebnice🙂. LEGO boxy jsou obrovské kostky s úložným prostorem. Už od loňských Vánoc máme doma žlutou hlavu a jednoduchou červenou dvojku kostku. Jenže to je tak na dvě startovací sady… S nástupem větších stavebnic jsem tedy pořídila dva velké boxy – dvojité čtyřky v modré a klasické červené barvě. Boxy jsou obří (50 x 25 cm) a docela i těžké, ale plast je kvalitní a neprohýbá se. Zkoušela jsem Juniorovi udělat v pokojíčku sestavu z jeho boxů, podívejte se níže na fotkách. Trochu nevýhoda je, že se do největšího boxu nevlezou podložky typu silnice, kterých máme několik, resp. musí být našikmo, a když pod nimi bude víc kostiček, box nepůjde pořádně zavřít. Další mínus vidím ve dnu boxu – jsou tam vytlačená kolečka a uvnitř jsou mezery akorát pro zapadnutí maličkých kostiček a součástek. Takže před prvním naplněním tyto mezery přelepím, aby mu tam nezapadávaly drobnosti. S Duplem tento problém nemáte, to se týká jen stavebnic pro větší děti, kde jsou malé kostičky.

Obecně se mi LEGO boxy moc líbí, jak na stylové skladování právě LEGO stavebnic, tak na doplnění Juniorova pokojíčku. Oba boxy jsem pořizovala tady.

Napište mi do komentářů, jak skladujete LEGO a jestli vás taky brzy zavalí🙂.

Mějte krásný den!

P.

Produkty byly poskytnuty e-shopem prodeti.cz k nezávislé recenzi. Text a fotky jsou moje vlastní, pokud není označeno jinak.
Příspěvek byl publikován v rubrice Kids se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

