Inspirace: Měkké dárky

Ahoj všichni!

Dnes vám přináším trochu inspirace na měkkoučké dárky. Ať už si je koupíte sami nebo najdete inspiraci pro někoho blízkého, doufám, že se vám moje tipy budou líbit.

Na webu www.esprit.cz mi padly do oka například pletené rukavice s flitrovými srdíčky. Přijdou mi roztomilé a mohl by to být hezký dárek pro maminku (šedé) a její malou slečnu (bílé). Pak jsem zabrousila na svetry. Asi si ještě pořídím nějaký obří rolák. Ten svsětle šedý z mého výběru je i v krémové barvě a je ze směsi vlny, merino vlny, polyesteru a polyakrylu. Půjdu se na něj podívat do obchodu, mohl by být na zimu perfektní na moje přebíhání do auta. Myslím, že by hravě nahradil nějakou bundu. Ještě se mi líbil šedý svetřík s ozdobným zapínáním na předním dílu, ten je ze směsi příze s kašmírem. Tmavě šedá šála je ze směsi vlny s kašmírem a bude neskutečně hřejivá a příjemná. Letos to vypadá, že jednu na kašmírové vlně, ale jak jsem jednou oblékla svůj nový svetr, už nemůžu jinak a kašmír podvědomě vyhledávám. Neskutečně totiž hřeje. Nemusíte pak ve svetru vypadat jako lední medvěd, aby vám bylo teplo. Ještě mi z nabídky Espritu přišly zajímavé ponožky s hvězdičkami. Měli i černou variantu s modrými hvězdičkami a třeba by se to hodilo mužské části rodiny🙂. A nakonec jsem našla krásnou hvězdičkovou deku – k večernímu svařáku bude ideální🙂.

Vybrali byste si něco z mých tipů na měkké dárky? Dejte mi vědět v komentářích.

Mějte krásný předvánoční čas!

P.

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Inspirace: Měkké dárky

  1. Aneta napsal:

    Ten rolak vypada uzasne! Nejradsi bych ho nadelila sobe🙂

  2. Simona napsal:

    Pavli, z kama je ten obr rolak? Dekuji Simona

Napsat komentář

