Retinolová péče Dermalogica

Ahoj všichni!

Už je na čase, abych vám napsala o noční retinolové péči Overnight Retinol Repair od Dermalogica. Dostala jsem se do půlky balení a zhruba už vím, jak na mojí pleti funguje.

Retinolová péče se skládá z jedné tuby retinolu (30ml) a jedné tuby podpůrného, tzv. vyrovnávacího krému. Vyrovnávací krém je v malém 15ml balení a dává se na rozředění retinolu přibližně v prvních 14 dnech používání. Je to proto, aby si pleť na retinolovou péči zvykla a mohli jste si míchat koncentraci podle reakcí pleti. Poté se přechází pouze na retinolový krém. Já třeba používám podpůrný krém až do jeho vypotřebování, myslím, že mi zbývá posledních pár použití a pak budu jen na retinolu.

Co má retinol udělat?

Opravit pleť, rychleji ji zahojit, sjednotit tón pleti, vyhladit vrásky a jemné linky.

Co retinol udělal s mojí pletí?

Musím potvrdit, že hojí, že se mi přestaly dělat takové malé záněty na obličeji. Stále se mě ale drží hormonální pupínky. Zase se ale rychleji hojí. Takže pleť je čistější a když už se něco objeví, rychleji se toho zbavím. Další plus vidím ve sjednoceném tónu pleti. Mívala jsem docela fleky pod očima nebo fleky po akné, toto teď už nevidím. Vrásky například nosoretní mám pořád, ale ráno po probuzení mám dokonale hladké čelo, vrásky mezi obočím si udělám až během dne, když se hodně mračím. Po prvním použití se u mě dostavil trochu botox efekt na čele – pár minut po nanesení jsem cítila šimrání na čele a měla jsem třeba problém povytáhnout obočí🙂. Fungovalo mi to nějak víc, toto by se normálně stávat nemělo🙂.  Celkově bych řekla, že pleť vypadá lépe a více mladě. I když já se vidím v zrcadle několikrát denně a na pozorování změn se musím vyloženě zaměřit, tak lidé, kteří mě nevidí tak často, mi pleť chválí nebo i říkají, že vypadám mladší. No nevím nakolik tohle můžu brát vážně, faktem zůstává, že se pleť posunula pozitivním směrem k hladší a lépe vypadající. A o to šlo.

Za mě tedy dávám této retinolové péči palec nahoru. Kdo by po ní zatoužil, zajděte nejdřív na konzultaci k Petrovi (nebo mu zavolejte) a určitě zkuste vzorky kvůli případné reakci. Já jsem na podzim hledala noční péči proti vráskám a myslím, že jsem našla komplexní kůru, která mi teď vyhovuje.

Samozřejmě se s retinolem nesmí na sluníčko, proto je pouze v noční péči a na den se doporučuje krém s vysokýmm UV faktorem – používám UV 50. A retinolová kůra (spotřebování balení trvá 3-4 měsíce) se doporučuje právě v zimě s ohledem na sluneční záření přes den. Teď máte ideální dobu na svoji retinolovou změnu🙂.

Používáte nějaké přípravky s retinolem nebo přímo tyto od Dermalogica? Jaká je vaše noční péče? Napište mi do komentářů, ráda si je přečtu.

Mějte hezký den!

Pavla

Pozn. Text i foto jsou moje vlastní.
Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Retinolová péče Dermalogica

  1. Martina Fraňková napsal:

    Na tohle jsem čekala! Dík!

Napsat komentář

