Sada péče Skincare Greats od Clinique

Ahoj všichni!

Dnes mám pro vás recenzi vánoční sady péče od Clinique pod názvem Skincare Greats. Stejně jako v ostatních sadách jde vždy o výhodnou koupi – v tomto případě byla přibližně za cenu krému na ruce a tělového másla celá sada produktů péče o tělo, peeling na obličej a krásná kosmetická taštička. Pojďme se na Skincare Greats podívat blíže.

deep comfort body butter

V sadě je tělové máslo ve velikosti 200 ml. Clinique toto máslo prodává i v obří verzi 350 ml. Zamilovala jsem si jej po prvním natření – ač máslo, tak to není hutný produkt, který by nechal pleť lesklou a mastnou, toho jsem se bála. Naopak – jde o hustý krém, který je samozřejmě bez parfemace, ale dobře se roztírá, hned se vsákne a hydratuje po celý den. Použila jsem jej i po holení na zklidnění pokožky a žádné zarudnutí nebo štípání se nekonalo. Teď na zimu je to výborný přípravek na hydrataci celého těla. Nevadí ani, když se namažete po ranní sprše, oblečení se od krému nezamastí.

deep comfort hand and cuticle cream

Další plná verze produktu v sadě – tentokrát krému na ruce a nehtovou kůžičku. Nosím jej v kabelce, líbí se mi, že stejně jako máslo dobře hydratuje a hned se vsákne. Nikde se tak nelepím, můžu hned sáhnout na volant. Já si totiž suché ruce uvědomím vždy právě v autě. Takže tam potřebuji krémy, kterými nic neumažu. Přestaly se mi lámat nehty, nevím, jestli je to tímto krémem, ale jinou změnu jsem v péči o ně nedělala. Kůžička okolo nehtů je taky hezky vyživená. Chce to ale pravidelnou péči. Namazat si ruce jednou denně opravdu nestačí🙂.

deep comfort body wash

Sprchový krém bez parfemace je v sadě v cestovní velikosti 75ml, běžně pak koupíte plnou velikost 200ml. Konzistencí je to takový našlehaný bílý krém, trošku bych to přirovnala k oblíbenému instagramovému vrzavému čistidlu na obličej😉. Jen podle konzistence. Po umytí sprchovým krémem vám kůže nevrže🙂. Krém je zase bez parfemace, je příjemný i při holení, pokožka je čistá, není nijak vysušená. Neštípalo mě ani moje tradiční atopické místo, podle kterého hned poznám, jak mi kosmetika sedí nebo ne.

sparkle skin body exfoliator

Tělový peeling jsem zkusila zatím jen třikrát a nechám si jej na léto. V zimě tyto produkty nepoužívám, protože pokožku nijak nevystavuji. Naopak v létě, kdy se pokožka opaluje a nosím krátké rukávy, tak mám exfoliační přípravky na tělo moc ráda. Krásně totiž zjemní a prozáří pokožku. Body exfoliator je texturou blízký gelu se spoustou zrníček. Pozor, není to peeling na obličej, na to jsou zrníčka moc hrubá.  Když jsem jej použila teď v zimě, tak byla pokožka hebká a dokonale připravená na následné použití tělového mléka.

7 day scrub cream

Pod tímto názvem se skrývá peeling na obličej. Sedmidenní proto, že by se měl používat jednou za týden. Je to bílý krém s drobounkými zrníčky, který se nanáší na vlhkou pleť, krouživými pohyby se jemně masíruje a následně se smyje vlažnou vodou. Peelingem odstraníte odumřelé buňky, pleť se prokrví a bude jemnější na dotek a připravena na použití hydratační péče. Po peelingu mám pocit, že se mi sérum i krém do obličeje vcucnou rychleji🙂. Samozřejmě nepoužívám zrníčkový peeling zároveň s enzymatickým peelingem. Tento druh exfoliace bych vyzvedla v péči o mladší pleť. Jak víte, čištění je základ a zbavování pleti odumřelých buněk k čištění patří. Proto třeba náctileté slečny nebo i kluci mohou peeling používat na pořádné dočištění pleti.

Sada je velice povedená a když si k ní do kosmetické taštičky přibalíte kartáček a pastu, máte pomalu zabaleno na víkend. A i když jde o sadu vánoční, určitě se dá ještě v nějakém Clinique butiku sehnat.😉

Používáte tyto produkty na tělo nebo peeling od Clinique? Dejte mi vědět v komentářích. A díky za čtení i odběry na sítích.

Mějte krásný den!

Pavla

PS: Ještě do páteční půlnoci můžete soutěžit o dvě sady Clinique výrobků – pravidla najdete TADY. Už jste se zapojili?😉

Produkty byly poskytnuty k nezávislé recenzi. Text a foto jsou moje vlastní.
Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Sada péče Skincare Greats od Clinique

  1. Martina Fraňková napsal:

    Nejradši mám z řady mléko. To se vsakuje rychlostí blesku, což ocením hlavně ráno, když musím hned do punčocháčů. Novou láskou je olej.

Napsat komentář

