Moje nejlepší kosmetika roku 2015

Ahoj!

V minulém roce jsem potkala několik výborných kosmetických produktů, ze kterých jsem pořád nadšená. Všechny jsem vám už ukazovala na mém Instagramu, ale malé ohlédnutí určitě neuškodí, hlavně když jde o taková zlatíčka🙂. Pořadí produktů bude náhodné, všechny položky ve výběru jsou moje top.

Rtěnky Pure Color Envy od Estée Lauder

Moje nejoblíbenější rtěnky loňského roku i celé mojí sbírky. Pure Color Envy je k dostání ve čtyřech variantách – jako klasická rtěnka, letní krémová verze Shine, tekutá Liquid Lip Portion a matná varianta Matte. Mám všechny čtyři verze, klasickou a matnou po dvou kusech. Od Vánoc i jednu mini verzi klasické Envious. O všech jsem už psala dříve v tomto článku. A když je srovnám s ostatními, které mám doma (včetně Chanelu), jsou to pro mě nejlepší rtěnky, které jsem zatím měla.

Makeup Diorskin Nude Air od Dior

Mohli jste o něm už na jaře číst ve článku tady. Byla jsem z něj nadšená při zkoušení, při porovnání s matným tekutým Chanelem a stejně tak jsem byla nadšená z každého dne, kdy jsem makeup nosila. Je skvěle krycí, tekutý tak akorát, nedělá pocit masky, nádherně voní a vydržel mi i v letních vedrech. Po dovolené jsem teda používala asi měsíc ještě matný Chanel kvůli tmavšímu odstínu a moje láska k němu se vrátila. Ovšem je o chlup menší než láska k Dioru. Ale jen o maličkatý chlup😉. Takže až budu na jaře zase vybírat ten správný makeup, půjdu si znovu pro vzorky těchto dvou mazlíků.  :-D

Noční péče Overnight Retinol Repair od Dermalogica

Na podzim jsem hledala noční péči a po vyzkoušení vzorku jsem byla lapena do retinolové sítě. Skvěle na mně funguje, dostávám komplimenty na svoji pleť, sama jsem moc spokojená. Každé ráno se probouzím s vyživenou pletí, i když nespím tolik, kolik bych chtěla. Recenzi jste si mohli přečíst tady.

Enzymatický peeling Daily Microfoliant od Dermalogica

Tento peeling používám jako třetí krok čištění pleti každý večer. Tedy kromě večerů, kdy si dělám masáž a nanáším masku. Bez něj mi přijde pleť nedočištěná. A asi jako všichni, kdo jednou zkusili enzymatický peeling, už nechci nikdy být bez něj. Musím ale přiznat, že jsme si k sobě hledali cestu a časově to vidím na souběh s dobou kojení, kdy jsme moc kamarádi nebyli. Od konce kojení ale nemám problém a poprvé ve svém životě jsem vloni přestala řešit rozšířené póry! Nehledě na to, že pleť je prozářená a pořád jako nová. Recenzi jste mohli číst tady.

Maska Revitalizing Supreme od Estée Lauder

Tato maska se mnou je někdy od května, kdy jsem dostala svůj první vzorek k nákupu. No co vám budu povídat, je skvělá a na pleti dělá přes noc zázraky. Poradí si s mým brázditým čelem, když mám někde stroupek po pupínku, dokáže ho zahojit, pleť je vyživená, prozářená. Letos jsem posbírala tolik vzorků, že jsem se k plnému balení ještě nedostala. Ale mám jej na seznamu😉.

Liftingový přístroj VisaCare od Philips

Když už byla řeč o masce, tak nemůžu nezmínit ani masážní přístroj VisaCare od Philips. Recenzi jste si mohli přečíst ve článku tady. Samotný přístroj funguje, jak má, samotná maska od Estée Lauder taky, ale dohromady je to teprve pecka. Naposled mi jejich synergický efekt na vyhlazení vrásek na čele vydržel tři dny. Kompletní vyhlazení😉.

Vůně Amber Musk od Aerin

V loňském roce se na náš trh konečně dostala alespoň voňavá část sortimentu Aerin – je to značka vnučky Estée Lauder. V buticích je k dispozici pět parfémových vod, ta moje je Amber Musk. Neskutečně mi učarovala. Je přesně pro mě – trochu sladká, trochu kořeněná i dřevitá. A hlavně ji nepotkáte na každé druhé dámě ve městě😉.

Pěna na obočí Just Browsing od Clinique

Just Browsing je pěna na obočí. Dokáže obočí dokreslit, pročesat a zafixovat v požadovaném tvaru. Do té doby než jsem se naučila s pěnou jsem nejraději používala tužky. Nejdřív jsme kamarádky nebyly, to musím přiznat. Asi měsíc mi pěna ležela doma, použila jsem ji dvakrát a myslela jsem, že ji vyhodím. Ale pak jsem si našla čas, naučila se s ní, a od té doby mi tužky přijdou nudné, protože jen kreslí, ale nefixují. Ale jiné gely na obočí jsou taky mimo hru, ty zase nanáší barvu na existující obočí jako klasické řasenky, ale nedokreslí mi nic. Takže kdo hledá produkt, který nejen zafixuje, ale i dokreslí chybějící část, může zkusit tuto pěnu a bude určitě tak nadšený jako já. Bohužel nemám fotku svého gelu, tak tady je alespoň link.

Máte doma taky některý produkt z mého výběru? Který byl ten váš nej za rok 2015? Napište mi do komentářů, ráda si je přečtu.🙂

Děkuji za sledování a mějte hezký den a víkend!

Pavla

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Moje nejlepší kosmetika roku 2015

  1. avespasseri napsal:

    Tak jako že mě kosmetika vůbec nezajímá (zatím :-)), za tenhle přehled díky! Četla jsem ho a říkala si, co by tak mělo smysl na sobě vyzkoušet🙂 Zatím si nějak vystačím s jedním krémem :-)) A občas nějakým tím peelingem. Kde jsou ty doby, kdy jsem chodívala na kosmetiku, čistila, masky dávala a tak. Možná jsem už zapomněla, jak je pak pleť jiná🙂 Ale ono to asi bude tím, že to bylo v době, kdy jsem měla pořád někde nějaký ten „beďar“ a hledala jsem, co s tím🙂

  2. Milena napsal:

    Ahoj Pavli, 90%tvých top 2015 je i mých top 2015.

  3. Míša napsal:

    Já se chystám na ten makeup, teď mám YSL, žádná katastrofa, ale taky žádný velký šlágr (ještě že byl ve slevě😉 )

Napsat komentář

