Naše vychytávky roku 2015

Ahoj!

Kosmetické objevy roku 2015 jsem vám už ukazovala v předešlém článku, dnes tu mám ty nekosmetické. Nejde ani tak o novinky roku 2015, ale spíš o to, co mě v loňském roce bavilo, co nám usnadňovalo péči o domácnost, atd.

Online potraviny

Vloni jsme propadli kouzlu obstarávání nákupů pomocí online objednávek a dovážky až domů. Z 53 kalendářních týdnů jsme objednávali určitě tak 45-krát. Pravidelně každý týden jednou, někdy i dvakrát, během dovolené samozřejmě ne. Máme oba s manželem v telefonu aplikaci, ve které máme uloženy oblíbené položky, které kupujeme pořád dokola. Během týdne různě doplňujeme chybějící věci do aplikace a když se rozhodneme nákup objednat, doplníme čerstvé věci, zarezervujeme čas a zaplatíme kartou. V požadovaný čas přijede kurýr s přepravkami jídla, plenek, kosmetiky a jiných věcí, které seženete v běžném supermarketu. Z nabízených firem a aplikací na trhu se nám nejvíc líbí nabídka z iTesco, tak nakupujeme tady.

Celý systém mi přijde skvělý a nejednou nám ušetřil spoustu času nebo vyřešil situaci, kdy jsem s dětmi sama doma, děti jsou nachlazené nebo nemocné a je potřeba obstarat nákup. V těchto případech jsou kurýrní služby k nezaplacení.

Cvičení s trenérkou

Není to samozřejmě žádná novinka🙂. Jen mi to vloni hodně pomohlo dostat se zase do formy a zpevnit tělo. První skvělá věc bylo pravidelné cvičení – když mám jít sama do fitka, tak jdu párkrát za měsíc. Ale když mám zaplacený kurz a ve stanovenou hodinu se mám někam dostavit, to už musím jít. Tak jsem chodila celý rok kromě letních prázdnin. Brala jsem sebou i Starostu, pro děti bylo zajištěno hlídání. Ze začátku se mu to moc nelíbilo, ale po prvních narozeninách se to zlomilo a v dětském kolektivu je rád. Další skvělou věcí na loňském cvičení byla samotná trenérka Iva, která se specializuje na cvičení po porodu, CORE, pánevní dno, pilates a jiné. Iva nás všechny, které jsme k ní chodily, dostala do skvělé formy. Pomohla nám s diastázami po těhotenství a porodech, díky ní jsme shodily centimetry v pase a nějaká kila. To bylo jedno z mých nej loňského roku. Díky cvičení se cítím skvěle. Moji celoroční proměnu jste mohli vidět na Instagramu a dám vám ji i do galerie. Když to vidím takto vedle sebe, tak jsem na sebe pyšná. A vím, že bych mohla makat víc, aby byly lepší i jiné části než břicho😉.

Elektronická čtečka

Elektronickou čtečku, resp. Kindle jsem si přála už docela dlouho, ale pořád jsem si nebyla jistá. V roce 2015 jsem se konečně rozhodla, že ano, využiji ji a tudíž jsem ji zařadila na můj pomyslný wish list. Přinesl mi ji až Ježíšek, ale hned jsem ji naplno využila. Posílám si do ní všechny přílohy, které mi v PDF formátu přijdou, mám tam svoje oblíbené soubory, do kterých potřebuji často nahlížet, a samozřejmě elektronické knihy. První knihu jsem si koupila hned druhý den po Vánocích (Jablko) a přetíženost Alza systému mě naučila, jak si můžu knihu poslat jinak než přímo do čtečky. Takže jsem ji přeposlala přes e-mail a celý proces netrval déle než pár minut. Když byl později systém v Alze funkční, posílání fungovalo přímo do čtečky rychle a bez problémů. Nedávno jsem jí objednala hezký obal – přeci jen mám o tak velký displej trochu strach. Určitě o čtečce napíšu samostatný článek, je to skvělá věc😉.

Bylo by toho určitě víc, co se nám v loňském roce líbilo. Ještě mě napadají aplikace, které jsme na telefonech nejvíc využívali, nebo dětské aplikace, které má Junior na tabletu. O tom zase někdy příště.

Jaké byly vaše vychytávky, které vám vloni usnadnily život? Dejte mi vědět v komentářích.

Mějte se krásně a díky, že si sem chodíte počíst😉

Ahoj, Pavla

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma se štítky , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Naše vychytávky roku 2015

  1. Andrea napsal:

    Čtečku jsem taky dostala a nechápu jak jsem bez ní mohla být😀 Břišáky závidímmm🙂

Napsat komentář

