Noi Restaurant

Ahoj!

Minulý týden jsme byli s mužem zase po dlouhé době venku. Sami bez dětí🙂. Rozhodli jsme se, že si budeme dělat večery bez dětí, jak jen to bude možné, minimálně jednou měsíčně. Teď jsme byli v thajské restauraci Noi na večeři s přáteli.

Naposled jsme byli v Noi v létě a po večeři jsme šli tenkrát na Vltavu na šlapadla. Bylo to super zažít Prahu v noci. Tentokrát jsme tedy byli jen na večeři. Vlastně poprvé, kdy jsem byla v Noi, to bylo s partičkou kamarádek, se kterými jsme se scházely jednou měsíčně na večeři s překvapením. Jedna z nás vybrala restauraci a ostatní věděly jen název zastávky, kam mají dojet. Zbytek byl překvapení. Bylo to super a poznala jsem tak spoustu podniků, kam bych sama nezavítala. Restauraci Noi jsem tak navštívila poprvé někdy v roce 2009. Už tenkrát měli vyhlášené thajské menu. Nevím, jak se od té doby změnil management nebo kuchař, ale kvalita zůstala. Pochutnali jsme si pokaždé.

Při poslední návštěvě jsme si s manželem nedali klasický thajský výběr (závitky – polévku – thajské nudle nebo rýži), ale šli jsme do jídla s rybou – muž měl mořského vlka v páře, já zapečeného lososa s kari pastou. Můj losos byl takový bochánek nebo větší muffin, lehce pálivý, voňavý po limetových listech. Moc mi to chutnalo. Porce byla tak pro dva lidi🙂. Manžel měl mořského vlka prý docela kyselého od citronů, ale ryba jako taková byla dobrá. Servírovali ji na talíři s lampičkou. Ono v Noi je docela přítmí. Nejsem si úplně jistá, jestli vůbec mají lustry… Rozhodně nebyly rozsvícené. Na čtení jídelního lístku dostanete malou baterku. K rybě tedy i talíř s osobní lampičkou🙂.

Tolik tedy můj tip na restauraci s dobrým thajským jídlem. A já už se těším, kam půjdeme na rande příště.😉

Mějte se hezky!

Ahoj, Pavla

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Jídlo se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

