Clinique novinky – jaro 2016 (1)

Ahoj!

Dnes mám pro vás jarní novinky od Clinique – nové přírůstky do Pop rodiny, nový makeup Chubby In The Nude, matující pudr Stay Matte a Pepu! Další novinky budou následovat.

Minulý týden jsem byla s Martinou (IG: @martina_frankova, její blog najdete tady) pozvána do Clinique na představení jarních novinek. Ještě jednou za pozvání děkuji, bylo to moc milé a zajímavé setkání.🙂

Nebudu vás napínat – co je tedy letos v Clinique nového?

Pop Lacquer

Lak na rty s houbičkovým aplikátorem, který obsahuje i bázi stejně jako Pop rtěnky, které byly loňskými novinkami. Barvy jsou výrazné, finiš je lesklý jako lakovaná kůže. Po aplikaci se má nechat trochu zaschnout a pak by neměl být lepivý. Zkoušela jsem jej jeden den (mám odstín 07 – Go-Go Pop), finiš je výrazný, lepivost tam je po nanesení, pak se trochu vytratí. Odchází ze středu rtů, po promnutí se zase barva dostane na celé rty. Po jídle se pak znovu přemalujte. Neměla jsem pocit, že bych nemohla mluvit, ale z logiky produktu je lepivější než rtěnky. V prodeji bude 6 odstínů od března 2016 v buticích i parfumeriích za 640 Kč.

img_1154

Clinique Pop Lacquer

img_1155

Clinique Pop Lacquer – swatches (from left 03 happy, 04 sweetie, 08 peace, 01 cocoa, 06 love, 05 wink, 02 lava)

Pop Oil

Olej na rty i tváře bude dostupný od března 2016 pouze v buticích Clinique za cenu 640 Kč. Jde o pečující olej, který ale snese na tvářích i mastná pleť. Dodá pleti i rtům nádech barvy a svěží vzhled. Zkoušela jsem jej zatím jen na rty a stačí dvě tečky na spodní ret, jedna tečka na horní ret a pak lehce malíčkem rozetřít. Rty jsou vláčné, hladké, jemně tónované a s maličko lesklým finišem, jako když je olíznete. Vypadají zdravě a moc hezky. Původně se mi tento produkt ze všech novinek na rty líbil nejméně, ale když jsem dodržela „tečkovací“ postup a dala jen malé množství oleje, efekt byl skvělý a na rtech vůbec nelepí. Na vyzkoušení mám barvu 02 Nectar glow.

img_1161

Clinique Pop Oil

Pop Glaze

V tomto produktu se snoubí pečující primer na rty a lehká barva s nízkým krytím. Na školení se mi líbil nejvíc a při použití na rtech jsem se doslova zamilovala. Udělá během vteřiny krásné opečované rty s jemným nádechem barvy. Při porovnání s Pop Oil se leskne o trošku  méně a na rtech je i méně „hmoty“. Dám si ho do auta – budu se s ním mazat klidně i při couvání🙂. Barva je tak lehká, že nepůjde vidět, když rty náhodou přetáhnu. Nicméně nádech rtům dodá. Na vyzkoušení mám odstín 02 Melon a určitě budu potřebovat i růžovou variantu. Nejvhodnější se mi jeví 08 Sprinkle. Pop Glaze bude dostupný v 6 odstínech od března v buticích i parfumeriích za 640 Kč.

img_1162

Clinique Pop Glaze

 

img_1167

Clinique Pop Glaze – swatches

Sweet Pots

Makronky Sweet Pots už určitě znáte z Instagramu. Už jsou v prodeji v buticích Clinique za 640 Kč. Na jedné straně makronky je cukrový peeling na rty, na druhé straně je lehce tónovaný balzám na rty. Peeling je první krok péče, musí se před použitím promíchat, protože zrníčka cukru jsou na dně. Zrníčka pak odstraníte ubrouskem nebo je prostě sníte🙂. A na opečované rty použijete balzám z druhé strany balení. Na vyzkoušení jsem dostala dva odstíny a jeden vám dám do soutěže🙂.

img_1186

Clinique Sweet Pots

 

Lid Pop

Krásné mono stíny s gerberovým reliéfem. V prodeji budou od března za 460 Kč. V buticích bude 8 odstínů, v parfumeriích jich bude 6. Stíny mají nízké krytí, které je ale možné vrstvit a docílit tak efektu, který bude potřeba. Některé jsou spíše matné, některé lesklé. Na vyzkoušení jsem dostala stíny 02 Cream, 03 Cocoa a 07 Aqua. Cream má třpytky, Cocoa je matnější, Aqua je lesklý a nejvýraznější. Cream a Cocoa jsou pro mě univerzální barvy, se kterými se můžu líčit každý den. Světlejší prozáří oko, tmavší udělá hloubku. Aqua je takový bonbonek třeba na výraznou linku a nebo na odvážnější letní líčení. Stíny jsem zatím zkoušela bez báze a daly se mnou téměř celý den, barvy držely hezky, jen se mi trochu dostaly do vrásky v ohybu oka. Uvidíme, jak s bází. Zatím se mi líbí, že i intenzivní Aqua, které jsem se bála, se dá vrstvit a při jemném stínování se s ní dá decentně nalíčit.

img_1175

Clinique Lid Pop

img_1177

Clinique Lid Pop – names

 

Chubby In The Nude

Makeup v tyčince – dá se použít doma jako podkladový makeup a nebo se dá díky svojí chubby velikosti nosit v kabelce a použít na opravy během dne. Vytvoří nahé líčení, nedělá efekt masky. Zkoušely jsme jej jen na ruce, kde se krásně rozetřel, nezalézal do vrásek suchých rukou a hezky pleť vyživil. Má nízké až střední krytí. Finiš je matný bez potřeby přepudrování. Takže by mohl být zajímavý pro dámy se smíšenou nebo mastnou pletí. Nicméně je vhodný pro všechny typy pleti. Dostupný bude od dubna 2016 v 6 odstínech v parfumeriích, butiky budou mít 7 odstínů. Cena bude 790 Kč. Bohužel jsem nestihla  vyfotit.

Stay Matte

Toto bude pecka letošního léta a myslím, že nepřeháním. Stay Matte je transparentní matující pudr vhodný pro smíšenou až mastnou pleť nebo pro pleť s mastnou T-zónou. Jde o kompaktní pudr, tj. lisovaný, takže jej můžete mít celé léto sebou v kabelce. Nemění barvu makeupu, nezpůsobuje akné, obsahuje mikroskopická zrna zachycující maz. Bála jsem se, jestli nebude dělat „moučný“ efekt na pleti, po vyzkoušení jsem byla rychle vyvedena z omylu. Je neskutečně jemný, až sametový, nezvýrazňuje póry nebo vrásky, nezanechává ani náznak bílé barvy. Zase jsem nestihla fotku🙂. Dostupný bude od března 2016 za cenu 900 Kč. #topotřebujete😀 Srovnání s matujícím Essence pudrem, který jsem měla minulé léto není potřeba – Stay Matte je o pár tříd výš.

Pep Start – prostě Pepa

Oční krém, který rozjasňuje, hydratuje, vyhlazuje pleť a odstraňuje váčky pod očima – prostět vše v jednom a možná i další #musthave😉. Dá se použít kdykoliv během dne na rozjasnění pohledu a oživení unavených očí. Obsahuje kofein, výtažky z melasy, hydratující bambucké máslo, peptidy podporující tvorbu kolagenu na posílení pokožky a pšeničné a sójové bílkoviny. Výrobek mohou používat všechny typy pleti už i jako první oční krém. Pro zralou pokožku to může být skvělý projasňující společník na použití během dne nebo ráno na kruhy pod očima. Zkoušela jsem jej zatím tři dny jako denní péči. Po otevření se vysune aplikátor – kulička a vymáčkne se trocha krému, aplikátor se pak zavře a masírují se jím váčky pod očima. Zbytek krému se pak jemně vklepe prsty. Měla jsem pak svěží pocit v okolí očí. Zbytek budu bedlivě sledovat v dalším testování a na Instagramu vám dám vědět🙂. Krém už je v prodeji za 750 Kč (15ml).

img_1181

Clinique Pep-Start eye cream

Do galerie vám dám ještě fotky mých vzorků k testování a klasické „blogerské“ cateringové fotky😀.


V dalším článku vám napíšu ještě o dalších novinkách z péče o pleť, na jeden článek by toho bylo hodně.

Mějte se krásně a díky, že sem chodíte číst!

Ahoj!

Pavla

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , , , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Clinique novinky – jaro 2016 (1)

  1. Martina Fraňková napsal:

    Ano, Lid pop se dají vrstvit, ideální I na denní formálnější look.

Napsat komentář

