Návštěva u Tiffany & Co.

Ahoj!

Nedávno jsem byla na návštěvě v Tiffany & Co. v Pařížské ulici. Celé to vzniklo takovou milou náhodou. Ještě jednou týmu Tiffany & Co. děkuji za pozvání, byla jsem u vás moc ráda. Jsem totiž stará straka a všechno třpytivé mě láká. To už ale víte🙂.

Pražský butik má dvě patra. V přízemí jsou briliantové šperky – zásnubní a snubní prsteny, žluté brilianty, pak také některé kolekce s brilianty jako například nová Tiffany Bow. V prvním patře najdete pánskou kolekci, kožené výrobky a aktuální kolekce zlatých a stříbrných šperků.

Moje prohlídka začala v přízemí u vitríny s brilianty zkoušením ikonického zásnubního prstenu Tiffany Setting, který oslavil v lednu své 130. výročí. Dostala jsem k vyzkoušení kousek, který měl téměř dva karáty… Měli jste někdy na prstu malé auto? Ne? Já teď poprvé a musela jsem si to aspoň vyfotit🙂. Byl nádherný.

Dál jsme s mojí milou průvodkyní prošly ostatní briliantové skvosty – snubní prsteny, prsteny na oslavu významných událostí – Tiffany Celebration (třeba za děti nebo k životnímu jubileu) – z této kolekce bych si zrovna jeden kousek vybrala😉.
Víte třeba, proč je jedním z přívěsků klíč? Dřív dámy nosily na krku klíček od sekretáře nebo od šuplíku v pracovním stole, kam si schovávaly svoje poklady či milostné dopisy. Teď můžete mít klíč jako nádherný šperk. Zastavily jsme se i u vzácných žlutých briliantů nebo u mořských perel.

V prvním patře jsem měla možnost vyzkoušet kolekci Tiffany T – stylové náramky s písmenem T. Kromě klasického tvaru mě zaujala jejich minimalistická varianta, kdy je náramek tvořen pružným drátem se dvěma T na jeho koncích. Vedle byla také kolekce šperků Atlas – byla inspirována hodinami na průčelí prvního newyorského butiku. U stříbrné kolekce bych si vybrala klasický kuličkový náramek s přívěskem ve tvaru srdíčka. Z této kolekce mám řetízek se srdíčkem a nápisem „Mum“, který jsem dostala k narození druhého syna (fotky jste mohli vidět na mém Instagramu). Ke svým narozeninám jsem pak dostala i stříbrný náramek s očky, na která se dají zavěsit přívěsky. Mám tam dvě písmena podle jmen našich synů a náramek mám od manžela, jako prvek, který ty dva spojí a obejme i moji ruku.

Moc se mi líbí kolekce Infinity se symbolem ležaté osmičky jako nekonečna a nekonečné lásky. Dlouhodobě také obdivuji kolekce šperků, které navrhla Elsa Peretti či Paloma Picasso – ať už jde o minimalistické solitérní brilianty či legendární olivové ratolesti.

V butiku Tiffany & Co. jsem byla doslova v sedmém nebi. Tolik krásy a křehkosti na jednom místě už jsem dlouho neviděla. Odnesla jsem si kromě zážitku i nějaké publikace jako dárek a manželovi jsem koupila kožené pouzdro na vizitky. No a mám další položky na svém seznamu přání… Jak říkám, šperky miluji🙂.

Do galerie vám dám pár fotek, které jsem v butiku s dovolením paní manažerky pořídila. Samozřejmě detailní bezchybné fotky šperků naleznete na stránkách Tiffany & Co. A úplně nejlíp je uvidíte, když si je půjdete prohlédnout a zkusit přímo do butiku. Jestli máte obavy z Pařížské ulice, určitě je hoďte za hlavu. Personál v butiku je moc příjemný, vše vám rádi předvedou nebo poradí s výběrem.

Mějte se krásně a díky, že si sem chodíte číst.😉

Ahoj, Pavla

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Fashion se štítky , , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

11 reakcí na Návštěva u Tiffany & Co.

  1. 8daniela napsal:

    To masivní téčko bych napsala na první místo, druhé místo i třetí místo seznamu, to pro radost Vojtěchovi, že je ještě jedna oblast, kde může svobodně vybírat…Jinak jsem získala pocit, že už módní nadvláda bílého zlata trochu uapdá a na milost už berou i žluté zlato? Krásná návštěva, určitě inspiratitivní.

    • 😂😂😂 asi ho tam připíšu 😂. A ohledně zlata – ano, ve všech variantách, nejen bílá. Aspoň se máme na co těšit 😉.

      • Terezka napsal:

        Taky jeden mám, i když s o trošku menším kamínkem ☺️… příští týden jdeme vybírat ty snubní a už se nemůžu dočkat. Jenom jsem chtěla poznamenat, že nevím, jak to, co jste měla vy, ale to, co mám já není bílé zlato, ale platina…

      • Jo, tyhle jsou z platiny. Ohledne zlata jsem odpovidala na to, ze jsou v mode vlastne vsechny bile i zlute a i ruzove.

      • 8daniela napsal:

        ano, přidala jste Tiffany T, moc dobře jste udělala, fakt je to krásná kolekce

  2. Adéla napsal:

    Krásný článek, mám kuličkový náramek se srdíčkem, ale dalším šperk bych rozhodně neodmítla 😊

  3. Vanilka napsal:

    Nevím, jestli je slušné se k tomu veřejně přiznávat, ale já na prstě jedno takové malé auto nosím a od Vánoc ještě jedno u krku…🙂 Prstýnek je zásnubní a zároveň poděkování za 1. syna. A ten přívěsek jsem si vysloušila svou trefou do černého – tedy tím, že jsem porodila 2. syna na manželovy narozeniny🙂 Musím říct, že z takových darů jsem v obou případech byla velmi rozpačitá. Měla jsem pocit, že se ke mně takové šperky nehodí a že bych je ani neměla každý den nosit. No ale zvykla jsem si🙂 Manžel to zřejmě bral i jako investici, neboť drahé kameny asi jen tak svou hodnotu neztratí (narozdíl od aut ;-)).

Napsat komentář

