Velikonoční soutěž o LEGO Duplo

Ahoj!

Znáte to pořekadlo, že musíte mít na Velikonoce něco nového, aby Vás nepokakal beránek? Už jsem tu o tom určitě vloni psala, protože my se tímto rčením řídíme🙂. No a abych nedělala radost jen svojí rodině, ale také čtenářům blogu a odběratelům mých ostatních profilů na sítích, domluvila jsem s PR zastoupením LEGO Duplo soutěž o dvě stavebnice, které můžete dát vašim dětem právě na Velikonoce jako dárky od beránka.

LEGO Duplo doma milujeme stejně jako klasické LEGO. Kluci dostali svoje stavebnice Dupla okolo prvních narozenin. Junior měl tenkrát krabici s kostkami a Starosta dostal hasičskou stanici. Junior už má od Vánoc LEGO City, ale s Duplem si pořád hraje. Líbí se mi, že se malé děti při hře přirozeně rozvíjejí – procvičují jemnou motoriku, barvy, představivost, prostorové vnímání, počítání. Stavebnice se dají postavit podle návodu, ale můžete si s nimi i zahrát různé hry jako třeba pexeso nebo si děti mohou vymyslet svoje příběhy.
Krásně to šlo vidět u Juniora, který si nejdřív hrál s kostkami Dupla jako samostatnými hračkami. Pak začal stavět stavby. Když přešel k LEGO City, tak si nejdřív nechal postavit vše podle návodu a hrál příběhy, pak to začal rozebírat a stavěl svoje stavby z dostupných kostek.
Určitě máte doma s Legem podobné zkušenosti🙂. Pojďme ale soutěžit.

O co soutěžíte?

Do velikonoční soutěže jsem vybrala dvě stavebnice – jednu pro holčičky a jednu pro kluky. Malé dámy mohou vyhrát stavebnici Doktorka Plyšáková – Ordinace na dvorku a malí pánové zase Moje první autíčka a náklaďáky. Snad se jim budou líbit🙂

Pravidla soutěže

  1. Sledujte můj blog (odběry mailem nebo Google+) nebo facebook blogu nebo Instagram  (nebo i YT kanál, který zatím není moc aktivní).
  2. Napište mi do komentáře pod tento článek, kde mě sledujete a pod jakým jménem, a taky váš kontaktní e-mail, kam se v případě výhry ozvu.
  3. Do komentáře prosím napište, zda soutěžíte o stavebnici pro holčičky a nebo pro kluky. Budu losovat každou kategorii zvlášť.
  4. Soutěž potrvá do pátku 18.3.2016. O víkendu vylosuji dva výherce a v týdnu od 21.3. budou rozeslány výhry.

Hodně štěstí!

Mějte se krásně😉 Pavla

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Doma. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

63 reakcí na Velikonoční soutěž o LEGO Duplo

  1. Barbora napsal:

    Krásný den z Moravy, sleduju Vás na instagramu (ale nějak mi to tam blbne) i facebooku (Barbora Nesnídalová). Lego je u nás taky fenomén. Mám syna, takže volím klučičí variantu, ale samozřejmě bych doma pochodila i s tou holčičí😀. Děkuji a budu se těšit, jak to dopadne:). B (barbora.nesnidalova(zavinac)gmail.com

  2. Anežka napsal:

    Sleduji IG (matkynapalubu) a facebook a mam holcicky🙂

  3. Jane Moravcová napsal:

    Holcici!
    Instagram: janeonthemove
    adresa: siberia06@gmail.com

  4. Hana Prečová napsal:

    facebook – Hana Prečová, pro holky

  5. Aneta Čeganová napsal:

    Sleduji na instagramu: anet_ceganova a
    moc by se mi libila stavebnice pro kluky:-)

  6. Aneta Čeganová napsal:

    A muj email : anet.cegan@seznam.cz
    Dekuji za peknou soutez🙂

  7. alz.betka napsal:

    sledujem Vas na instagrame ako alz.betka, mail je alzbeta.vicenova@gmail.com a moje dvojicky chlapci lego duplo zboznuju🙂

  8. lorriss napsal:

    Dobrý den, sleduji Vás přes IG jako lorrisss, stavebnice by udělala radost mojí holčičce:-)
    Hezký večer.
    lorriss@centrum.cz

Napsat komentář

