Aromaterapeutické pleťové ošetření

Ahoj!

Po nějaké době jsem zase byla na kosmetice v salonu Beauty Project u Petra. Na ošetření jsem se vždy těšila, tentokrát šlo ale o něco mimořádného. Dermalogica zařadila do svých procedur éterické oleje od špičkové španělské značky Alqvimia. Vznikla tak nová ošetření Aromatherapy, která vás osvěží nejen na těle, ale i na duchu.

Dermalogica ritual with aromatherapy

Před začátkem každého ošetření si s Petrem chvilku povídáme o mém aktuálním životě, snaží se tak zjistit, v jakém stavu je moje pleť, jakému množství stresu či hormonálním změnám jsem zrovna vystavena. Vše má totiž vliv na stav pleti – to, jestli se v noci vyspím nebo ne, jestli ještě kojím nebo už se ukončila laktace, vše spolu souvisí. Naše povídání je vždy nad skvělou kávou.
Tentokrát mě čekal revitalizační čaj, voda s mandarinkovým olejem a představení éterických olejů, ze kterých jsme během povídání vybrali moji kombinaci. Aniž bych věděla, o jaké oleje se jedná, podle mně příjemné vůně jsem si vybrala svoji směs, která se při ošetření použila. Nejvíc mi voněla směs s růžovým dřevem, která je vhodná jako omlazující a protistresová. O kousek méně mi voněla levandulová a nejmíň mi voněla směs pro suchou pleť.

Ošetření začalo stejně jako minule – několikafázovým odlíčením a čištěním kartáčkem. Namísto manuálního čištění pórů jsem mohla vyzkoušet novou čistící masku s aktivním uhlím, která umí také prozářit pleť. Vyčistila na jedničku, žádné další dočištění pórů nebylo potřeba. Jen jsem měla pocit pálení, které do tří nádechů odeznělo. Pleť pak byla čistá, rozzářená, nebyla nijak zarudlá. Pálení byla vyloženě moje reakce na masky – reagovala jsem tentokrát i na druhou multivitamínovou masku, kterou jsem měla při předchozích ošetřeních a vždy bez reakce. Doma jsem nakonec reagovala i na masku od Estée Lauder, kterou používám pravidelně každý týden. S mojí pletí se něco děje, zatím nevím pořádně co. Takže normálně by mě nepálila ani multivitamínová a určitě ani čistící maska.
Pak následovala masáž obličeje, dekoltu a ramen s použitím éterických olejů. Kromě růžového dřeva Petr při procedurách použil i kadidlo, myrhu a pomerančový olej.
Součástí devadesátiminutového ošetření byla i uvolňující masáž hlavy. A během celé procedury hrála překrásná hudba sestavená speciálně pro toto ošetření.

Pro mě to byl perfektní zážitek. Užila jsem si skvělé ošetření, nadýchala se nádherných vůní, vše jsem se snažila vstřebat, nakonec i hudbu, která to vše povýšila na dechberoucí úroveň. Odcházela jsem po dvou hodinách absolutně zrelaxovaná. A tu hudbu bych si přála do auta na dlouhé cesty, něco tak krásného jsem dlouho neslyšela :-).

Pleť po ošetření

Druhý den jsem psala na Instagram, že jsem jak po dobře provedeném liftingu někde na klinice. Čelo jsem měla hladké, bez mimických vrásek mezi obočím, dokonce nosoretní rýhy se mi zdály málo viditelné, ubylo jim tak 60%. Dva dny jsem měla pocit, že mi obličej působí proti gravitaci, něco mi jej pořád tahalo nahoru. Pleť mám krásně vyživenou, hebkou, celkově omlazenou. Jsem nadšená, co můžu víc napsat? 🙂 A těším se na moji příští návštěvu u Petra.

Chystáte se také na aromatherapy proceduru do salonu Beauty Project? Napište mi pak, jak jste se cítili ;-).

Mějte krásný den a díky, že si sem chodíte číst.

Ahoj, Pavla

  
Děkuji salonu Beauty Project za pozvání na aromaterapeutické ošetření a za zaslání fotek. Text a zážitky jsou moje vlastní.
Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

