Víkend – Junior na kole, hotel Berchtold

Ahoj!

Tento víkend byl skvělý a plný zážitků. Oba dny jsme strávili více méně mimo domov a do našeho stereotypu jsme se vrátili až v neděli v osm večer. Tak se určitě nedivíte, že vajíčka na pondělní tvoření do školky jsem vyfukovala až v pondělí ráno… doufám, že je to u vás stejné a nejsme jediní, kdo dohání úkoly na poslední chvíli.

V sobotu dopoledne jsme konečně doma trochu uklidili a kartony z nových světel manžel zavezl na sběrný dvůr. Já jsem se kromě dětí věnovala pračce a sporáku.
Po obědě jsme vyrazili s kamarády na Zámek Berchtold do Kunic, které jsou jen 15min od Prahy (sjezd z D1 na Všechromy/Strančice). Chtěli jsme vzít Juniora na kolo na nějaké klidné dopravní hřiště a tak jsme dostali od známých doporučení sem. Když jsme dojeli, trochu jsme zírali na nádherný zrekonstruovaný zámeček uprostřed hezkého parku a spoustu aktivit pro děti i dospělé. Kromě soukromého dopravního hřiště je tu také Minizoo, tenisové kurty s nafukovací halou, hřiště s prolézačkami. Můžete jít na prohlídku zámku, zkusit střelnici v bunkru, v létě jsou tu v parku miniatury hradů a zámků, venkovní trampolína a spousta jiných atrakcí. Naši známí tam dokonce byli i na dětském divadle a nebo na letním představení pod širým nebem.

My jsme byli hlavně na dopravním hřišti a přilehlých loukách – chození po trávníku je doporučováno😉. Junior se tady naučil jezdit na kole! Už minulý rok udělal před domem několik pokusů o jízdu, párkrát šlápl, ale docela se bál. Letos jezdil s kamarádem a tatínek ho držel jen jedno kolečko po hřišti. Druhý okruh už jel sám a ohromně ho to baví! Tak to zkoušel celé odpoledne -jak se má odrazit, brzdit, zastavit, snažil se vyšlapat kopeček, jednou si dal zatáčku téměř smykem a pak z toho byl karambol. Ale vše zvládl, nebojí se a je nadšený do dalších pokusů.

Náš pobyt na zámku jsme zakončili v místní zámecké restauraci – děti dortem, dospělí kulajdou, kuřecí roládou a lívanečky a skleničkou vína. Jídlo bylo perfektní, obsluha moc ochotná a milá.

No a v neděli hned po probuzení chtěl jít Junior hned ven na kolo. Tak jel s tatínkem na hřiště u ZŠ Rakovského, které máme docela blízko domu.  Tam už sám nasedl a jel, žádné karamboly se nekonaly, jen čirá radost. Přišel domů na oběd a pak řešil, jestli radši půjde s kamarádem do kina nebo s rodiči a bráchou na kolo. Chtěl s kamarádem na kolo😀. Tak vyhrálo kino, ale kolo má slíbené hned na dnešní den po školce. Je s ním sranda. Já už budu asi chodit do školky jen v teniskách a teplákách, když pak jdeme hned ven. Ostatní nemá smysl😀.

V neděli odpoledne jsme ještě stihli kino – byli jsme na Kung Fu Panda 3. Junior s kamarádem to vydržel, rodiče to přetrpěli a Starosta si dával popcorn, vodu a ovocnou kapsičku. Když to snědl, tak chtěl pryč: „Dem ven, auto, jedem…“ Tak jsem ho sbalila a chodili jsme po vestibulu kina a koukali na plakáty, postavičky z filmů a nejvíc ho zajímalo vystavené auto.

Kluci měli zase další „poprvé“ – Starosta první návštěvu kina a popcorn a Junior první pořádnou jízdu na kole. Jsme moc rádi, že ho to baví, že se snaží a těší se. Vypadá to u nás letos na sportovní sezónu. U kamaráda ještě viděl brusle… ty samozřejmě taky chce… a kolo bude nejspíš potřebovat větší, nějak se nám chlapeček vytáhl a vypadá na tom jak vosa na bonbonu😀.

Tolik naše novinky🙂. Dám vám do galerie pár fotek.

Mějte se hezky a užívejte si jaro!

Pa, Pavla

Příspěvek byl publikován v rubrice Cestování, Jídlo, Kids se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Víkend – Junior na kole, hotel Berchtold

1. Michaela napsal:

Každý rok jezdíme v létě do „Prahy“, což znamená, že bydlíme asi sto metrů od zámku Berchtold. Už je to vlastně ve Vidovicích, ale pal to čert, když ta minivesnička je součástí Kunic. Zámek jsme několikrát navštívili, hlavně restauraci a pochutnali jsme si. Takže zdar výletům!