Soutěž o krémy Clinique Moisture Surge

Ahoj!

Jak už víte od Martiny z jejího blogu (tetazprahy.blogspot.cz), dnes mám pro vás nachystanou soutěž o tři krémy Moisture Surge od Clinique. Je to stejná soutěž, jako byla u Martiny, tak kdo neměl štěstí na výhru, může si o jeden ze tří krémů zasoutěžit u mě.

Moisture Surge

Určitě jej všichni znáte, je to stálice sortimentu Clinique a jeho miniatura se pravidelně objevuje v dárkových taštičkách k nákupu výrobků. Jde o vysoce hydratační přípravek, který lze používat samostatně nebo jako doplňkovou péči na krémy či séra s jiným zaměřením. Dokonce jej lze použít na zklidnění podrážděné pokožky, protože je jako ostatní sortiment Clinique bez parfemace a je testován na alergie.
Moisture Surge najdete ve dvou variantách – Intense hutnější krém na velmi suchou pleť a lehčí gel-krém Extended Thirst Relief pro ostatní typy pleti.
Já používám ráda tu lehčí verzi na doplnění hydratace. I když mám smíšenou pleť a v létě až mastnou, tak s lehkým gel-krémem nemám problém ani v létě. Když si jej dám na noc, tak je ráno moje pleť krásně vyživená, regenerovaná a vím, že jí nechybí hydratace, kterou sluníčko vytáhlo. V zimě bych se s ním mohla mazat pořád, moje pleť pije jak duha. Je třeba super zkombinovat jej v létě s krémem s UV faktorem  – docílíte tím maximální hydrataci a ochranu před sluncem.

Skvělá zpráva je, že krém bude od 1.4.2016 trvale levnější – z původních 1 450 Kč/50 ml se zlevní na 750 Kč/50 ml.

Podmínky outěže

  1. Sledovat můj blog na některé sociální síti (Facebook, Instagram, YT nebo tady přes mail).
  2. Nechat pod tímto článkem komentář s vaší e-mailovou adresou
  3. Napsat do komentáře jaké jsou vaše oblíbené produkty od Clinique.

Soutěž potrvá do svátečního pondělí 28.3.2016 do půlnoci. V úterý pak vylosuji a zveřejním tři výherce, kdy každý obdrží jedno plné balení krému Moisture Surge Extended Thirst Relief.

Děkuji českému zastoupení Clinique za poskytnutí krémů do soutěže.

Mějte se hezky a díky, že si sem chodíte číst.

Ahoj, Pavla😉

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

99 reakcí na Soutěž o krémy Clinique Moisture Surge

  1. Natália Toderišková napsal:

    Ahoj !:)
    od Clinique som zatial mala len miniaturku tohto kremu a vyhovoval mi:) velmi ma potesilo znizenie plnej ceny, rozhodne si kupim plnu velkost (ak nevyhram :D)
    natalia.toderiskova@gmail.com, sledujem na instagrame ako „natalytoderis“
    Pekny den Pavli

  2. Denisa napsal:

    od Clinique mě baví Pop rtěnka a ještě jeden lesk na rty co mám:)
    baslerova.denisa@seznam.cz

  3. Michaela napsal:

    Mezi moje nejoblíbenější kousky od Clinique patří Kompaktní pudrový make-up Almost Powder. Naprosto ho miluju🙂 emmam@seznam.cz

  4. Radka napsal:

    Ahoj Pavli super soutěž! já mám ráda cc cream a řasenku..tento krém mi došel měla jsem ho ráda a pokud ho nevyhraju tak si ho určitě koupím sama. Taky maska z tého řady je super. Pak mám v oblibě ještě čubiny na rty a tvářenku.

  5. Monika napsal:

    Clinique jednoznacne tvarenka Cheek Pop Heather. Sedne mi v lete v zime, jemna. Proste laska!
    Sleduju te jako moni_v_turecku na IG.

  6. Blanka Homolková napsal:

    Kromě Moisture surge jsou mými favority řasenka High Impact mascara a makeup Anti-blemish solution. A moc se mi líbí i poslední přírůstek LidPop v odstinu Petal.
    Díky za hezkou soutěž 😉

  7. Olga napsal:

    clinique miluji a nejraději mám all about eyes

  8. radkaeliasova napsal:

    Mám ráda od clinique cc krem. krem bych ráda vyzkoušela.
    radu.eliasova@Gmail.com

  9. Katerina Synkova napsal:

    Drive jsem pouzivala antiblemish- uplne mi po teto sade zmizelo akne. Mydlo pouzivam dosud.

  10. NielaD napsal:

    Ahoj Pavli, zkusím štěstí i u tebe, podle rady :-)) měla jsem tři miminka moistruge a mám Rosy Pop a mýdlo a scrub můj email už máš a sleduji Tě na IG i tady Daniela / NielaD_insta

  11. Jana napsal:

    Ahoj, z clinique mam rada rada očni krém anti – gravity :-)) Sleduji Tě na IG a taky mám ráda tvoje šperky . jana.grausova@centrum.sk

  12. Jana napsal:

    Ahoj, od Clinique mám rada oční krém anti gravity, je podle mně luxusní. Sleduji Tě na IG. Mám rada i šperky co vyrábíš. jana. grausova@centrum.sk

  13. Michaela Křenková napsal:

    Můj nejoblíbenější přípravek do Clinique je toner na typ pleti 2, vyčistí dobře zanesené pory.🙂 A nyní jsem začala používat All About Eyes rich a ten se stane asi také mým velkým oblíbencem.
    miisha13@seznam.cz

  14. Peťa napsal:

    Zkusím taky štěstí, od Clinique znám zatím jen dekorativku (chubby stick a stay matte powder), proto bych ráda vyzkoušela i nějaký ten přípravek na péči.

  15. Alena Štantejská napsal:

    Od Clinique mám vyzkoušenou zatím čistící pěnu Cleansing Foam a byla jsem moc spokojená🙂 .

  16. Jana napsal:

    Ahoj, mám moc ráda oční krem- anti- gravity, je uplně super🙂 Sleduji Tě pravidelně na IG. email: jana.grausova@centrum.sk

  17. Peťa napsal:

    Taky zkusím štěstí, od Clinique znám hlavně dekorativku (Chubby stick a matte powder), proto ráda zkusím i přípravek z péče🙂

  18. Mirka napsal:

    obľúbené od Clinique asi všetko. Mám rada 3kroky, Smart radu, dekorativku aj kartáček Soňu.

  19. Adéla napsal:

    Od Clinique mám jednoznačně nejradši tři kroky, které používám už minimálně 5 let a nově také rtěnku Plum pop. adela.poduskova@gmail.com

  20. Maukétka napsal:

    zajímavé mi přijdou tvářenky a rtěnka :3 jinak s Clinique nějak nemám tu čest.🙂 shodou okolností sháním nový krém😀 prokischovamarketa@seznam.cz

  21. Martina Rusnoková napsal:

    Ahojky od Clinique zatím nic nemám, takže krémik bych uvítala😊 Můj email je martina.rusnok@seznam. cz

  22. Tess napsal:

    K mym oblibencum od Clinique patri rasenka High impact mascara, rtenka v odstinu sweet pop a kytickova tvarenka… Z péče jsem toho moc nevyzkoušela, tak treba budu mít stesti…

  23. Lenka kubanova napsal:

    Ja u Clinique nedam dopustit na ocni krem.ted moc rada pouzivam i lid pop.

  24. Jana C napsal:

    Absolutně miluji a zbožňuji Cheek Pop v odstínu Rosy Pop. Nejen pro ten odstín, ale především pro úžasné vlastnosti té tvářenky, no co Ti budu povídat. :-)) A to balení a kytička… Ach! Nutně potřebuji aspoň další 4 odstíny. No a Moisture Surge mám na wish listu už nějakou dobu – jen co spotřebuji něco z mých nekonečných zásob, jdu na něj.
    Sleduji na YT jako Jana C. jana_soon2bejones@hotmail.com

  25. Eva Rymlova napsal:

    Nejoblibenejsi jsou rozhodne Pop Lip a Cheek Pop🙂

  26. nemam ziadne oblubene produkty tejto znacky lebo zatial som ju nemala moznost vyskusat, ale raz sa dufam podari🙂 Blog sledujem hlavne na instagrame a cez blogvin, email: gabika.komorova@gmail.com

  27. Bára napsal:

    Ahoj, sleduju hlavně na IG jako Barzoolka🙂 Od Clinique miluju stínové osmičkové paletky, ty jsou fakt úchvatný. A Moisture surge už jsem měla pár miminek a je to jeden z nejlepších denních krémů

  28. Ahoj, od Clinique jsem si zamilovala jejich Pop lip colour rtěnky a bohužel jsem ještě neměla možnost vyzkoušet žádnou pečující kosmetiku.😦 zuza.chmelova@gmail.com

  29. Petra Křížová napsal:

    Ahoj, zítra mám v plánu koupit sonicky kartáček a věřím, ze to bude můj „oblíbenec “🙂

  30. Aileen napsal:

    Od Clinique momentálně používám krém na oči All about Eyes a jsem z něj naprosto nadšená! Investice kterou si každopádně pochvaluji😉
    Na IG sleduji jako: papamlowcarbpapu
    e-mail: Aileen.a@seznam.cz

  31. Aneta napsal:

    Nejoblíbenější je rozhodně Clinique make-up Anti-Blemish Solutions.🙂
    anetahospodkova@gmail.com

  32. Markéta napsal:

    Těžko vybrat oblíbený produkt, od Clinique jsem měla zatím jen krém Turnaround overnight, který byl fajn.Na Moisture Surge jsem slyšela a četla jen samou chválu. Po třicítce jsem si řekla že bych měla o pleť pečovat lépe, tak jsi mě potěšila informací o ceně🙂 Na IG tě sleduju jako Marki1313

  33. Daniela Turečková napsal:

    Od Clinique jsem zatím neměla možnost nic vyzkoušet. Ale mám v plánu pořídit tento krém, protože na něj slyším jen samou chválu. A taky bych ráda vyzkoušela makronky. 💄 tureckova.daniela@seznam.cz

  34. Bilberry Day napsal:

    Moc toho zatiaľ od Clinique nevlastním, ale mám dve lícenky (Heather a Plum) a obe sú skvelé. Tiež si chválim scrub v ich nových makaronkách, je to skvelá príprava pier pred výraznejším rúžom. Ešte mi doma leží neotvorená High Impact Mascara, tak uvidíme, či mi sadne aj tá.
    Na IG: bilberry_day
    email: bilberryday@seznam.cz

  35. Barbora Batalova napsal:

    Ahoj, od clinique som mala super krem na oci -all about eyes🙂
    barbora.batalova@gmail.com

  36. Veronika napsal:

    Já mám od clinique prozatím pouze chubby stick a mám ho moc ráda🙂. V případě výhry bych krém darovala mamce, ta si na něj už chvilku myslí ale ještě se nedokopala k tomu si ho koupit😀. Aspon by měla radost🙂
    veronikajordanova7@gmail.com

    Hezký den, Pavli🙂

  37. Míša napsal:

    Ahoj Pavli, moje nejoblíbenější produkty Clinique jsou z dekorativky – tužky na oči jsou jediné, které moje atopické oči snesou😉 Na popud Martiny zouším All about eyes, vybrala jsem verzi rich, ještě určitě vyzkouším i gel-cream. Takže doufám, že uspěju u tebe a vyzkouším i moisture surge🙂 misa.e@volny.cz

  38. Od Clinique mám nejradši oční krém All about eyes🙂 terka.hyksova@seznam.cz

  39. Klaudie napsal:

    Ahoj, od Clinique jsem kdysi davno zkousela hydratacni krem na noc a moc mi vyhovoval🙂 Na nazev uz si nevzpomenu. Nicmene Plet byla rano jako ze zurnalu🙂
    Sleduju na Instagramu
    klaudiegregorova@mujmail.cz

  40. Andrea napsal:

    Zatím mě učarovalo vše, co jsem od Clinique měla. Každý den mám v kosmetické taštičce rtěnku Clinique Pop. Mám dva odstíny, třetí je na cestě. Chtěla bych všechny odstíny!🙂 Moje rty tuhle rtěnku milují.

  41. BáraP napsal:

    Ahoj Pavli, dekuji za soutez. Clinique mam navždy spojeny s moji mamkou, používala ho více nez 15let, diky ni jsme vyzkoušela spousty výrobku. Na co SR muzu vzdy obrátit je High impaktních mascara, superbalanced makeup a maska na plet z rady antiblemish solution🙂

  42. Martina Hůzlová napsal:

    Do Clinique se pouštím víc a víc, ale teda spíš do dekorativky. Makeup, tvarenka top. Teď se chystám na ten olej na rty🙂 a můžu teda říct, že mě velmi potěšila zpráva o tom, že tento krém zlevní o půlku, protože vyzkoušet jsem ho chtěla🙂 sleduju na ig (matyrysa). hezké svátky martulka.h@centrum.cz

  43. adii1008 napsal:

    Ahoj Pavli, od Clinique miluju odličovací balzám, Cheek Pop a paletky osmi stínů. Těším se na nové produkty na rty a chystám se i na kytičkové stíny🙂 adiisek@centrum.cz

  44. VeruVala napsal:

    Ahoj, od Clinique jsem zatím měla jen miniaturku řasenky (bohužel si teda nepamatuji název) a byla bezva. Zatím jsem do tajů HE kosmetiky moc nepronikla. Ale moc ráda bych se nechala lapit😀 Nikie@seznam.cz

  45. Ahoj, od Clinique mě asi nejvíc zaujal jejich All about eyes, ten je skvělý. Taky Turnaround concentrate byl super. No a pak samozřejmě jejich dekorativní kosmetika. Vlastním tři popinky- Sugar pop, berry pop a punch pop:). sestakovamagdalena@seznam.cz

  46. Lucia napsal:

    Ja mam od clinique zluty denni krem, jmeno z hlavy nevim🙂 stalkuji te na ig jako lucia cof🙂

Napsat komentář

