Moje gelový ;-)

Ahoj!

Na Instagramu jste mohli vidět krásné laky, které mi poslali z Kosmetika MOJE k vyzkoušení. Už jsem je měla všechny několikrát a poslední dobou nic jiného nelakuji.

Moje gelový
Jde o gelové laky bez UV lampy, tzn. k jejich vytvrzení nepotřebujete klasickou UV lampu, ale ztvrdnou na vzduchu jako běžné laky. Mám odstín č. 01, 03 a 05, každý stojí 49 Kč. Všechny v sobě mají kousek růžové – nejsvětlejší je jako bílý s nádechem baby pink, trojka je moje klasická letní růžovka lehce do jahodova a můj nejtmavší je sytý fuchsiový.
Všechny barvy se lakují stejně, dávám dvě vrstvy. Štěteček je huňatý, uvítala bych klidně o třetinu méně štětin a preciznější zastřižení. Měla jsem strach o nejsvětlejší odstín, jestli nebude dělat mléčné čáry, ale nestalo se tak. Dvě vrstvy k sobě krásně přilnuly a nehty byly překryty sytou barvou. Při prvním lakování jsem postupovala dle návodu na webu a nehty jsem odmastila, nanesla jsem dvě vrstvy gelového laku a následně vrstvu bezbarvého. Výdrž byla stejná jako při lakování pouze dvou vrstev gelového laku – perfektní nehty mi vydržely 5 dnů, pak se objevilo ošoupání na hranách nebo se někde kousek barvy odlomil.

Kdybych srovnala Moje gelový s Miracle gel od Sally Hansen, vidím u nových laků lepší výdrž, méně vrstev při lakování, což je podstatná úspora času, a v neposlední řadě jde o cenu, kdy jsou Moje gelový 10x levnější než sada Miracle gel.

Takže za mě velký palec nahoru a těším se, co moje oblíbená značka uvede jako další novinku. Dámy, zkusily jste už Moje gelový? Napište mi Vaše dojmy.

Mějte se hezky a díky, že si sem chodíte číst😉.

Ahoj, Pavla

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Moje gelový ;-)

  1. Martina napsal:

    Pavli naprosto s tebou souhlasím!!!!!laky jsem objednala rovnou ve třech barvách a je to prvni lak který mi vydrží vice jak dva dny což u ostatních laku je na mých nehtech zázrak(5dni je naprostý standard:)).S dětmi mam pořád ruce pod vodou v nějakých saponatech a vubec se lak neodlupuje drzi stačí dve vrstvy snadné nanášení steteckem jsem fakt nadšena!!!!!uz jsem vyzkoušela laky i drahých značek snad všechny značky co se objevují na trhu,ale laky od mojekosmetika jsou bomba!!!!!Vsem doporučuji a uz nechci žádný jiny!!!!vystacim si i s barvami,ale kdyz bude nejaka novinka tak hned objednavam !!!!!:)Krasny den Pavli a děkuji za článek!!!!

  2. Michaela R napsal:

    Ahoj Pavlo, odlakovava se normalnim odlakovacem? Mam chut vyzkouset😁 Dik Michala

Napsat komentář

