Suché šampony Batiste

Ahoj!

O suchých šamponech jsem tu už jeden článek psala, srovnávala jsem tenkrát drogerkové suché šampony Schauma a Balea. Od loňského podzimu jsou v DM drogerii dostupné i suché šampony Batiste, které jsem dřív kupovala v parfumerii.

Nově tu mám dva kousky z e-shopu kupkosmetiku.cz – Suchý šampon na hnědé vlasy a Suchý šampon Oriental.
Z těchto dvou se mi víc líbí orientální, protože skvěle voní. Vůně je jemná, květinová s trochou kokosu, podobně jako nějaký parfém, rozhodně to není chemická vůně, kterou jsem pozorovala u jiných suchých šamponů z drogerie. Tento šampon při nanášení nedělá bílé fleky ve vlasech, je jemně mléčný a není téměř vidět, když jej nanášíte rovnoměrně. Nastříká se do vlasů ze vzdálenosti cca 30cm, vlasy se pročešou a okamžitě získají na objemu. Mastnější místa nad čelem se mi hned přestala lesknout a vlasy se zvedly. Vypadaly velmi svěže jako po umytí. Přiznám se bez mučení, že na mateřské mi suché šampony nejednou zachránily hlavu.🙂
Druhý šampon je na hnědé vlasy a s mojí barvou dokonale splyne, i když jej nastříkám víc na jedno místo. Pak se rozčeše a funguje stejně jako orientální. Ovšem tento šampon barví. Když si vlasy prohrábnu po aplikaci rukou, mám na ní barvu. Když si myju vlasy, vymývám znovu barvu suchého šamponu jako když se vymývá přeliv.

Mojí stálicí jsou tedy spíše voňavé šampony od Batiste než ty na hnědé vlasy. Dají se koupit jak v klasickém 200 ml balení, tak v cestovním o velikosti 50 ml. Na pár použití na dovolené je to skvělý pomocník.

Používáte taky suché šampony? Které jsou vaše oblíbené?

Mějte hezké pondělí a budu se těšit zase u dalšího článku.

Ahoj, Pavla😉

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Suché šampony Batiste

  1. Jana napsal:

    Naprosto souhlasím, zrovna ted používám tatáž tmavý batiste a večer vymývám z vlasů barvu. Když sem aplikovala na vlasy, omylem jsem si vzala i kousek čela a musela jsem předělávat makeup. To je tak když pospícham a chtěla jsem šup šup přestříkat vlasy. Příště už nekoupím.

  2. avespasseri napsal:

    Zajímavé… netušila jsem, že něco takového vůbec existuje :-)))))

  3. Eva napsal:

    Batiste používám asi rok a je to teda super věc. Mám tmavé vlasy, takže používám tu tmavou variantu a jsem maximálně spokojená.

  4. lenka napsal:

    Ahoj,
    Začala jsem je používat na mateřské🙂 jako pomocník poslední záchrany.

Napsat komentář

