Sněhule Coqui

Letošní zimní boty už vybíráme jako „školkové“ – musí být nejen funkční, ale také by je Junior měl umět sám nazout a zapnout.

Na webu Prodeti.cz jsem narazila na sněhule Coqui, které splňují všechny moje požadavky. 🙂

Podrážka a spodek boty jsou z gumy, mají pevné spoje, není tam šev, tak nic neproteče a guma neprovlhne. Od kotníků výš bota pokračuje impregnovanou látkou, která nahoře končí stahovací šňůrkou, kterou si Junior umí sám zatáhnout, aby bota nepadala. Uvnitř je polstrování a umělý kožíšek. Na přední straně botky je šňůrka na pevné stáhnutí okolo nohy, tu ale sám neumí zavázat, tak jsem mu nastavila jeho šířku, přes kterou si boty pohodlně nazuje.

Tyrkysová barva se mu taky krásně hodí k zimnímu oblečení. Teď ještě aby napadl sníh, abychom sněhule pořádně využili 😄.

Jaké máte pro děti zimní botičky? Kupujete jim klasické sněhule?

Příspěvek byl publikován v rubrice Kids se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Sněhule Coqui

  1. Sedmi napsal:

    hezke 🙂 ja kupuju holkam na zimu podobne snehule, u nas jsem objevila paradni do -15, z jednoho kusu materialu podobne crocsum, takove gumakosnehule, vyborne se osvedcily ve Sve, tak je mam i letos 🙂 a pak skoro povinne superfity… ale letos jak jeste nebyla poradna zima, tak jsem jeste nekoupila, protoze kupuju az kdyz je to aktualni… May roste noha snad o 1 cm za mesic… des.

  2. Sedmi napsal:

    jak tak koukam na to logo, tak to nosily deti ve sve taky… 😛

  3. Sedmi napsal:

    uz jsem to nasla, tyhle… http://jana-obchod.cz/cs/detske-gumaky/638-detske-holinky-mammut-sf-ruzova.html navic jsou uplne lehoucke a vyborne se myji :]

Napsat komentář