Beauty Note – Clarins Ombre Matte

Po prvním shlédnutí fotek nové podzimní kolekce líčení od Clarins jsem se zamilovala do palety stínů a do kalíšků s matnými očními stíny. Paleta mě naživo nepřesvědčila, na rozdíl od jednotlivých stínů. Na výběr je 6 stínů, z toho je jeden lesklý a 5 krásně matných. Konzistence je krémově pudrová – taková zvláštní textura, která se při doteku mění na pudr, který ale ani necítíte. Máte na kůži jen pigmenty, žádný prášek nebo pocit krému. Zvláštní. Tuto texturu jsem potkala vlastně podruhé. Moje první setkání bylo u Chanel tvářenky, která to má stejně – dotknete se a máte jen pigment bez hmoty :-). Na oční víčka v případě stínů se tato zvláštnost více než hodí :-).

Musím pochválit i nanášení a výdrž. Dají se nanést prstem, štětcem na pudrové stíny nebo tužším štětcem na krémové stíny. Já nanáším tím na krémové, nějak mi to padlo víc do ruky (a na oko :-)).  Stačí jeden dotek a barva drží. Stíny se dají vrstvit, uděláte sytější barvu nebo jen lehký náznak stínu. Dají se použít i za mokra na oční linku. Při prvním zkoušení jsem stíny odlíčila po 3 hodinách a byly netknuté. Pak jsem je měla celý den bez báze a vydržely. Od rána až do noci jsem měla stejnou barvu na víčkách, žádné smazávání, obtisknutí na horní víčko nebo mizení. Prostě drží – nejen celý den, ale určitě také roky používání, protože jich je šílených 7g! A jsou matné, což k letošnímu podzimu krásně sedí :-).

Za sebe tedy tuto novinku chválím a nelituji jediné koruny, kterou jsem do nákupu dala. Uvažuji ještě nad odstínem č. 4… tak snad až se zase dostanu do města :-).

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Beauty se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Beauty Note – Clarins Ombre Matte

  1. Sedmi napsal:

    a stihas se ted normalne malovat? btw jak u tebe vypada makeup na vsedni noseni? ja se budu muset taky dokopat, doufam, ze mi zmizi ta alergie na cokoliv na ocich, protoze bez rasenky vypadam trochu divne…

  2. Alizia napsal:

    Taky po nich začínám toužit!

  3. Vanilka napsal:

    Nééé! V poslední době moc utrácím. Teď abych se vyhýbala parfumériím obloukem!!

Napsat komentář